پرسپولیس نیوز: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:اگر کسی بتواند به پرسپولیس کمک کند و به هیات مدیره بیاید من خودم اولین نفری هستم که می روم.

 محمدرضا زادمهر  در خصوص انتخاب طاهری به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: برای من جالب است که از دیروز همه در مورد مدیرعاملی شدن طاهری صحبت می کنند. مگر قبل از این طاهری چه نقشی در باشگاه پرسپولیس داشت؟ او قبل از این هم مدیرعامل باشگاه بود و سمتش فرق داشت. حالا با تغییر این سمت از سرپرستی فقط عنوان مدیرعاملی را کسب کرد.
وی در خصوص وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس افزود: همین الان که با شما صحبت می کنم نماینده اسپانسر در باشگاه حضور دارد تا در خصوص امضای نهایی قرارداد اسپانسر با طاهری به بحث و گفت و گو بپردازد. اگر این توافقات نهایی شود، سریعا نام اسپانسر مشخص خواهد شد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعه برکناری حسین عبدی از هیات مدیره اذعان داشت: من نمی دانم این شایعات از کجا می آید. حسین عبدی جزو پیشکسوتان و چهره های ثابت باشگاه پرسپولیس است. او همچنان عضو هیات مدیره است و قرار نیست از هیات مدیره باشگاه کنار گذاشته شود.  
زادمهر در خصوص تغییرات هیات مدیره خاطرنشان کرد: من بارها این جمله را گفتم و باز هم تکرار می کنم. اگر کسی بتواند به پرسپولیس کمک کند و به هیات مدیره بیاید من خودم اولین نفری هستم که می روم تا جا را برای کسانی که دنبال کمک کردن به پرسپولیس هستند، باز کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)