مرجع خبری پرسپولیس : امروز خوشحالم كه پيشكسوتان واسطوره‌هاي فوتبال پرسپوليس نيز از اين پس مي‌توانند ازخدمات پزشكي به بهترين شكل ممكن به صورت رايگان بهره‌مند شوند.

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس با اشاره به احداث بيمارستان تخصصي و فوق‌تخصصي اين باشگاه گفت: روزگاري بود كه پرسپوليس تنها با عشق و علاقه به حيات خود ادامه مي‌داد و دغدغه بازيكنان و مسئولان اين تيم داشتن چند توپ استاندارد و مناسب بود اما امروز دغدغه مسئولان اين باشگاه ساخت يك بيمارستان بزرگ و تخصصي است كه اين امر نشان از حركت رو به رشد در باشگاه پرسپوليس دارد.
دكتر زادمهر افزود: یک زمانی کشورمان درگير جنگ با عراق بود كه در آن زمان كمتر كسي نگاه و توجه خاصي به فوتبال و امر باشگاه‌داري داشت اما امروز اين نگرش تغيير كرده است و با توجه به تغيير و تحولات بزرگي كه طي چند سال اخير در ورزش دنيا و ايران روي داده است ديدگاه‌ها و نگرش‌ها به ورزش خصوصا فوتبال تغيير كرده است و اين امر مي‌تواند نكات مثبت بسياري را به همراه داشته باشد.


وي افزود: شايد روزي برسد كه باشگاه پرسپوليس هم‌چون ديگر باشگاه‌هاي معتبر جهان هواپيماي اختصاصي هم داشته باشد، همان‌طور كه روزگاري داشتن يك بيمارستان تخصصي براي ما آرزو بود امروز داشتن يك هواپيما نيز يك آرزو بيش نيست اما شايد روزي این امر تحقق پيدا كند كه اميدوارم چنين باشد.
دكتر زادمهر افزود: در چند سال گذشته بازيكنان پرسپوليس جهت مداوا و درمان به كلينيك استقلال مراجعه مي‌كردند اما از اين پس به نظر مي‌‌رسد نه تنها بازيكنان استقلال بلكه همه ورزشكاران كشورمان بايد به بيمارستان تخصصي و فوق‌تخصصي پرسپوليس مراجعه كنند تا مشكلات خود را حل كنند.
وي خاطر نشان كرد: به شخصه به احداث اين بيمارستان با نگاه شك و دو دلي نگاه مي‌كردم اما با حضور در جلسه‌اي كه با مسئولين و مديران اين بيمارستان داشتم اين شك و دو دلي از بين رفت و امروز خوشحالم كه پيشكسوتان واسطوره‌هاي فوتبال پرسپوليس نيز از اين پس مي‌توانند ازخدمات پزشكي به بهترين شكل ممكن به صورت رايگان بهره‌مند شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)