مرجع خبري پرسپوليس : عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه اعضای هیات مدیره باید بدانند که دخالت در امور فنی و شوک وارد کردن به تیم ارتباطی به آنها ندارد، گفت: امیدوارم اعضای جدید باعث شوند پرسپولیس روند روبه رشدی را طی کند.

 

محمد زادمهر در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر باشگاهی باید هیات مدیره داشته باشد و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

 

وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند بنابراین سیاست‌های کلی آنها توسط وزیر ورزش و جوانان تعیین می‌شود. در همین راستا اعضای هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز باید از نظر فنی و یا اقتصادی جایگاه بالایی داشته باشند چون در واقع می‌شود گفت هیات مدیره اتاق فکر تعیین سیاست‌های یک باشگاه است.

 

“تشکیل هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید زودتر از اینها اتفاق می‌افتاد نه با الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا”، سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان این جمله تاکید کرد: البته تا پیش از تشکیل هیات مدیره خود من شاهد بودم که رویانیان زحمات زیادی را برای باشگاه پرسپولیس کشید و کارهای مثبت زیادی را در باشگاه انجام داد.

 

زادمهر خاطر نشان کرد: در مقاطع زمانی که من عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بودم اصرار داشتیم که این دو باشگاه هر چه سریع‌تر خصوصی شود و به نظر من این مهمترین کاری است که اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید آن را پیگیری کنند.

 

وی تصریح کرد: من مصاحبه‌ای را از یکی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دیدم که در آن گفته شده بود در شرایط فعلی باید به تیم پرسپولیس شک وارد شود. این عضو محترم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باید بداند وظیفه اعضای هیات مدیره دخالت کردن در امور فنی و شوک وارد کردن نیست بلکه این اعضا باید سیاست‌های کلان باشگاه را تعیین کرده و اگر در خصوص مسائل فنی نیز نکاتی به ذهن‌شان می‌رسد آن را به مدیرعامل باشگاه منتقل کنند، نه اینکه به بیان آن در رسانه‌ها بپردازند.

 

عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایط فعلی تیم پرسپولیس بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد و امیدوارم هیات مدیره باشگاه باعث شود که پرسپولیس روند روبه رشدی را طی کند، نه اینکه بر حاشیه‌های این تیم افزوده شود.

 

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که “نظر شما درباره ترکیب اعضای هیات مدیره پرسپولیس چیست؟”، خاطر نشان کرد: هنوز زود است در مورد اعضای هیات مدیره و عملکرد آنها قضاوت کنیم اما می‌شد از امثال کلانی‌ها، ذوالفقارنسب‌ها، دادکان‌ها، طاووسی‌ها، رحیمی‌ها و … که از پرسپولیسی‌های اصیل بوده و دارای تجارب ارزشمندی هستند، استفاده کرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)