مرجع خبری پرسپولیس : كارشناس فوتبال گفت: بازي ايران مقابل ماداگاسكار دوستانه بود و زود است كه درباره عملكرد كادر فني قضاوت كنيم.

 

محمد زادمهر درباره انتقادهايي كه پس از بازي ايران با ماداگاسكار به تيم ملي اظهار كرد: در حال حاضر تيم دوران بدنسازي را طي مي‌كند كه كي‌روش شناخت كافي را از بازيكنان ندارد. اين يك بازي دوستانه بود و زود است كه درباره عملكرد كادر فني قضاوت كنيم، بايد بگذرد بعد از آن در اين مورد صحبت كرد.

وي افزود: اين حق مسلم يك مربي است كه بهترين بازيكن را بيرون بياورد و فرد ديگري را جايگزين او كند. به عنوان مثال كي‌روش ، حاج صفي را از زمين خارج مي‌كند و پولادي را جايگزين او مي‌كند ، چرا كه مي‌خواهد جايگزيني براي حاج صفي پيدا كند. ديدم كه علي كريمي بعد از مدت‌ها هافبك دفاعي بازي كرده است. اين نظر مربي است و بايد به آن احترام گذاشت، معتقدم كه پس از بازي مالديو بايد در باره عملكرد تيم صحبت كرد.

 

محمد زادمهر ادامه داد: بعضي‌ها دغدغه‌ زيادي دارند و باعث مي‌شود كه در انتقادها از اصل منطق دور شوند، ليگ تعطيل است و فرصت خوبي است كه بازيكنان در كنار هم كار كنند و اين پله پله بالا آمدن خيلي به تيم كمك مي‌كند.

 

وي با اشاره به انتقاد تماشاگران در بازي خاطر نشان كرد: مردم ما تيم ملي را دوست دارند و اين جنبه احساسي مساله است كه تاثيرگذار بوده است، اما چيزي كه مهم است اين است كه بازي به بازي بهتر شويم ، چيزي به اسم فاكتور زمان را داريم كه بايد به خوبي از آن استفاده كنيم.

 

زادمهر در مورد نقش رسانه‌ها در ايجاد فضاي انتقادي تصريح كرد: رسانه‌هاي ما دغدغه‌ دارند، اما بايد بگذارند كه كمي زمان بگذرد،‌ بعد از بازي با مالديو راحت‌تر مي‌شود، صحبت كرد.

 

او ادامه داد: كي‌روش حرف خوبي زد و گفت كه همان انگيزه‌اي كه مقابل برزيل داريم را براي بازي با مالديو داريم، اين بسيار مهم است.

 

زادمهر بيان كرد: اين نگاه خوبي است كه تيم ملي را درست كنيم. ايرادهايي هم وجود دارد، ولي الان زود است و كارشناسان بايد زمان بيشتري بدهند.

 

محمد زادمهر گفت: وقتي بحث تيم ملي پيش مي‌آيد بايد بحث رنگ‌ها از بين برود و خواهشم از تمام طرفداران اين است كه به دور از رنگ‌ها و توجه به استقلال، پرسپوليس و سپاهان يك تيم را تشويق كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)