مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نتایج امروز سرخپوشان را دور از شان این تیم خواند و گفت: متاسفانه پرسپولیسی‌ها بیش از توجه به متن به حواشی می پردازند.

 

دکتر محمدرضا زادمهر با اشاره به نتایج ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر گفت: من کنار تیم پرسپولیس نیستم و نمی‌توانم در خصوص دلایل ناکامی‌های این تیم صحبت کنم. متاسفانه آنچه مشخص است، پرسپولیسی‌ها با دست خودشان برای این تیم حاشیه ایجاد می کنند.

 

وی افزود: برای هر تیمی حاشیه وجود دارد اما پرسپولیسی‌ها خودشان برای تیم حاشیه سازی می کنند و عواملی از درون به تیم ضربه می زنند. آنها به جای ساختن تیم وقت خود را صرف حواشی می کنند که به دست خودشان ایجاد شده است. برای مثال موضوع خداحافظی کریم باقری، اخراج شیث، روزنامه پرسپولیس و… . در شرایطی که تمرکز مجموعه مدیریتی و فنی باشگاه و تیم باید صرف مسائل فنی شود، آنها دنبال پرداختن به اموری هستند که ایجاد آن بی مورد بوده است.

 

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه پرسپولیس بازی‌هایی که در ابتدای فصل انجام می داد را بنابه هر دلیلی انجام نمی دهد. من در کنار تیم نیستم و نمی توان بگویم دلیل افت تیم چیست. نمی دانم افت تیم فنی است یا عامل انگیزه در آن نقش دارد. هر چه هست نتایج امروز پرسپولیس در خور نام این تیم نیست و به یاد ندارم که پرسپولیس سه بازی پشت سر هم باخته و در دو هفته چهار یا سه گل خورده باشد.

 

زادمهر تحمل این شرایط را برای هواداران پرسپولیس دشوار خواند و گفت: رئال مادرید هم پنج گل از بارسلونا خورد اما می توان آن شکست سنگین را اتفاق خواند. باخت سنگین پرسپولیس در فصل گذشته مقابل شاهین نیز یک اتفاق بود اما باخت به سپاهان در تهران و یا شکست سنگین مقابل پیکان اتفاق نیست.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات تیم پرسپولیس برطرف شده و تیم به شرایط آرمانی نزدیک شود، خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیسی‌ها بیش از حواشی به متن بپردازند، مشکلات این تیم برطرف می شود و بار دیگر به اوج بازمی گردد.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خداحافظی کریم باقری نیز گفت: کریم لیدر و کاپیتان تیم بود. او در این شرایط بحرانی می توانست به تیم کمک کند اما خداحافظی او به مشکلات تیم افزوده است.

 

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: تا پایان فصل 17 بازی دیگر باقی مانده است. در شرایط فعلی موفقیت پرسپولیس بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها دارد اما بازگشت تیم به شرایط آرمانی دور از دسترس نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)