پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: پرسپولیس خیلی بهتر و سرعتی‌تر از قبل شده است و با این هواداران که داریم باید به صدر جدول برویم. باید در هر بازی دو سه گل بزنیم تا با اشتباه داوری هم به مشکل نخوریم.

محمدرضا زادمهر  افزود: با گذشت دو هفته از رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس بهترین فوتبال را در میان تیم‌های حاضر ارائه کرد. تردیدی نیست که این تیم از این نظر بهتر از تیم سال قبل هم خواهد بود. بر همین اساس شایسته بود که در صدر جدول باشد و از همان هفته اول می‌توانست در صدر جدول قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با این هوادارانی که داریم و با این تماشاگران، پرسپولیس نمی‌تواند جایی غیر از صدر جدول باشد و با این فوتبالی که ارائه می‌شود این اتفاق در هفته‌های آینده روی خواهد داد و منتظرش هستیم.

کادر فنی تلاش زیادی کرده است و بازیکنان هم زحمت زیادی کشیده‌اند و حالا باید ثمره این تلاش و زحمت خودشان را ببینند. ما نمی‌خواهیم فشار مضاعفی روی تیم باشد چون ممکن است زیر فشار، تصمیم‌های مناسب گرفته نشود. سال قبل شرایط خیلی سخت بود و خوشبختانه مجموعه تیم و مجموعه باشگاه تحت آن فشار تصمیم‌های عجولانه نگرفتند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط این فصل خیلی بهتر شده است. سال قبل از یک سو تیم نتیجه نگرفته بود و از سوی دیگر اسپانسر نداشتیم. فشار زیادی روی باشگاه بود اما آن فشارها باعث نشد تصمیم‌های عجولانه بگیریم و هر اسپانسری جذب شود، بلکه یک تصمیم خوب گرفتیم که تبدیل به یک الگو شد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره تاکید کارشناسان داوری روی دو اشتباه داور و نقش آن در سلب پیروزی و صدرنشینی از سرخپوشان تصریح کرد: قطعا این مسائل از سوی باشگاه پیگیری می‌شود ولی آن چه باید در ذهن ما باشد این است که در هر بازی باید دو سه گل به حریفان بزنیم تا اشتباه داوری مانعی برای موفقیت ما نشود. بالاخره اشتباهات داوری هم سقفی خواهد داشت و با توجه به تجربه سال‌های قبل مجبوریم با این تفکر پیش برویم.

وی افزود: پرسپولیس هم خیلی بهتر شده است. سرعت تیمی ما از قبل هم بالاتر رفته است. کادر فنی نسبت به تیم و حریفان شناخت بیشتری دارد. پتانسیل بالایی هم دیده می‌شود و من به حرف آقای برانکو اشاره می‌کنم که در یکی از رسانه‌ها از قولشان آورده بودند، پرسپولیس باید همین بازی با فولاد را پنج بر یک می‌برد که در این بازی مالکیت توپ پرسپولیس هم بالا بود و غیر از همان یک صحنه که با ضربه‌ای استثنایی در فوتبال همراه شد، موقعیتی به حریف نداد. البته به فولاد هم تبریک می‌گویم که یک سرمربی پرسپولیسی دارد. آنها مردانه بازی کردند و به نتیجه شیرینی رسیدند. سبک خاصی از فوتبال را هم خوب انجام دادند و به طور قطع اکثریت رقبای ما برابر این پرسپولیس با همین شیوه بازی خواهند کرد.

دکتر زادمهر درباره موضوع رامین رضائیان اظهار داشت: همانطور که گفتم نباید تحت تاثیر فشارها تصمیم‌های عجولانه گرفت. باید جلساتی داشته باشیم تا صحبت ها شنیده شود. در حوزه مسائل فنی تیم تصمیم با آقای برانکو است. در نهایت باید بعد از بررسی همه جوانب امر و تفکری که می‌شود یک تصمیم عاقلانه بگیریم.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در پایان با اشاره به مراسم تجلیل از پیشکسوت پرسپولیس گفت: دکتر ذوالفقارنسب از مفاخر فوتبال ایران و پرسپولیس هستند. خیلی خوب است که در زمان حیات افراد، چنین اقداماتی صورت می‌گیرد. دکتر ذوالفقارنسب از آن افرادی است که منزلت را بر مقام ترجیح می‌دهد. من هم به نمایندگی از باشگاه همراه دکتر کلانی در این مراسم حاضر بودیم و از همین جا به ایشان تبریک می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)