پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید کسب یک امتیاز از النصر عربستان راضی کننده است.

محمد زادمهر درباره شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: پرسپولیس بازی دو تیم آسیایی را واگذار کرد. این دو تیم در سطح آسیا بازی کرده‌اند. البته پرسپولیس چند بازی است که خوب ظاهر می‌شود، اما در بازی با تراکتورسازی روی اشتباهات فردی دروازه‌اش باز شد.

وی درباره مشکلات داوری هم گفت: به اعتقاد من صحنه‌ای که روی پیام صادقیان اتفاق افتاد، پنالتی بود.

البته این را باید داوران فوتبال آنالیز کنند و من به عنوان یک بیننده این صحنه را آنالیز می‌کنم. داور حتی یکی، دو خطا روی بازیکنان تراکتورسازی را نگرفت. این داوری در سطح بین‌المللی و خوب نبود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اشتباه بابک حاتمی نیز خاطرنشان کرد: او در یک صحنه اعتماد به نفس بالایی پیدا کرد و این باعث شد که دچار اشتباه شود. البته بازیکنان بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند. امیدوارم که این اشتباهات هر چه زودتر به اتمام برسد و تیم سر و شکل خوبی پیدا کند. ما نباید با دو باخت تیم را تحت فشار قرار دهیم و از آن طرف هم با دو پیروزی مغرور شویم.

وی همچنین افزود: مشکلاتی وجود دارد که باید به زودی حل شود تا تیم در آرامش کامل به کارش ادامه دهد. پرسپولیس روی اشتباهات فوتبالی باخت و بر اساس همین اتفاقات الان در رده نهم جدول است.

زادمهر درباره فشردگی بازی‌های پرسپولیس هم گفت: باید به قوانین احترام بگذاریم. در همه جای دنیا تیم‌ها این گونه پر فشار بازی می‌کنند. می دانم که شرایط سخت است اما تیم‌ها از بازیکنان زیادی بهره می برند که باید در شرایط سخت از آنها استفاده کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره دیدار پرسپولیس مقابل النصر هم گفت: النصر تیم خوبی است و بازی کردن مقابل آنها فوق‌العاده‌ سخت خواهد بود. به اعتقاد من کسب یک امتیاز از عربستان می‌تواند راضی کننده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)