پیشکسوت پرسپولیس بر این عقیده است که بعد از ۵ قهرمانی متوالی در ایران و دو نایب قهرمانی در آسیا، نایب قهرمانی لیگ برتر نتیجه بدی به شمار نمی‌رود.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص نایب قهرمانی سرخپوشان در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: نایب قهرمانی هم افتخاری است، چرا باید ناراحت باشیم؟ مگر منچستریونایتد بعد از 8 قهرمانی، قهرمانی‌های متوالی‌اش تمام نشد؟ مهم این است که اگر بعد از 5 سال قهرمانی، بار دیگر قهرمان نشده‌ایم، اما نایب قهرمان لیگ برتر هستیم و تا هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی بوده‌ایم. این افتخار کمی نیست که پرسپولیس در این سال‌ها به خود اختصاص داده است. چند سال زحمت و تلاش زیاد پشت این قهرمانی‌ها و نایب قهرمانی‌هاست.

وی دلیل اصلی اینکه پرسپولیس نتوانست برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر شود، را حذف از لیگ قهرمانان عنوان کرد و گفت: از وقتی که این تیم شانس حضور در لیگ قهرمانان را از دست داد، لطمه زیادی خورد و انگیزه بازیکنان خیلی کمتر شد. این اتفاق کمی نبود که قهرمان ایران نتواند به آسیا برود. علاوه بر آن، چند بازیکن رفتند و پنجره نقل و انتقالاتی تیم هم بسته شده بود، داشتن چند مصدوم هم به این موضوع اضافه شد و مجموعه این مسائل مانع از تکرار قهرمانی شد. یک جاهایی هم خودمان تمرکز نداشتیم.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد کادرفنی تیم یادآور شد: یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین و باهوش‌ترین مربیان است که حتما باید مورد حمایت قرار گیرد. او این راه را قبلا به خوبی طی کرده و تیمش هم قهرمان ایران شده و هم به فینال آسیا رسیده است. از چنین مربی‌ای باید حمایت کرد. الان هم دوم شده‌ایم و باز هم باید از کادرفنی و بازیکنان که تلاش کردند، تشکر کنیم. این فصل هم تجربه‌ای شد که تمرکزمان را از دست ندهیم.

زادمهر تاکید کرد: پرسپولیس با وجود همه مسائل و مشکلات اگر تمرکزش را از دست نمی‌داد امسال هم می‌توانست قهرمان ایران شود و به این شکل هیچ صحبت و موضوعی نمی‌توانست خللی در کارش ایجاد کند. خودمان به آلومینیوم امتیاز دادیم و دربی برده را مساوی کردیم، این تجربه را باید برای همیشه حفظ کنیم. امروز هم اتفاقی نیفتاده، نایب قهرمان شده‌ایم و قهرمانی را هم به حریف تبریک می‌گویم. ما نباختیم، بلکه پرسپولیس دوم شده است. من راجع به فرد صحبت نمی‌کنم اما معتقدم که با جذب بازیکنان جدید و حفظ یحیی گل‌محمدی و فرصت دادن به او می‌شود در فصل آینده دوباره موفق عمل کرد.
 

بازیکن سابق تیم ملی در خاتمه درباره برنامه‌های آماده‌سازی شاگردان اسکوچیچ در راه جام‌جهانی، گفت: امیدوارم از زمان باقی مانده تا جام‌جهانی نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم در کنار اردوهای خوب، بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشته باشیم. مشکلاتی وجود دارد که همه می‌دانیم، مهم این است که بتوانیم روی تیم ملی و جام‌جهانی متمرکز شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)