رپرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا فرصت خوبی برای بازسازی پرسپولیس فراهم کرده و کادر فنی باید از این موقعیت استفاده کند.

محمدرضا زادمهر در خصوص دوری چند ماهه‌اش از کشور و عدم شرکت در جلسات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال دنیا، دنیای ارتباطات است و از طریق تلفن، اسکایپ و … می‌توان هر لحظه در جریان هر اتفاقی قرار گرفت و در این سه ماه هم من به دقت همه چیز را مطالعه کردم و درباره هر موضوعی اطلاع دارم شاید راحت بگویم که آنقدری که من خارج از کشور فرصت داشتم در جریان اخبار قرار بگیرم و روزنامه‌ها را بخوانم در ایران این فرصت را نداشتم اما همه این حرف‌ها را گفتم تا بگویم که ارتباطم با اخبار و اطلاعات قطع نبود و مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره شرایط باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر هم اظهار داشت: حتما در جریان هستید که چه اتفاقاتی برای اسپانسر که نقش اساسی را در فعالیت‌های یک باشگاه اجرا می‌کند افتاد. اسپانسر موتور محرک یک باشگاه است و یک باشگاه علاوه بر برنامه نیازمند مسائل مالی هم هست و امیدوارم این مسئله حل شود. در این مدت سعی شده باشگاه در آرامش باشد و اخیرا هم که پرسپولیس در امارات اردویی را برگزار کرد که حسن بزرگ این اردو این بود که حمید درخشان به جز یکی دو نفر که در تیم ملی هستند همه بازیکنانش را در اختیار داشت و کمتر تیمی شرایط این گونه داشته است. درباره مسائل مدیریتی و مالی هم باید بگویم که هیات مدیره تلاش می‌کند تا همه چیز حل شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم در نیم‌فصل دوم و در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند انتظارات هوادارانش را برآورده کند خاطرنشان کرد: حس می‌کنم با توجه به بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا فرصت خوبی برای پرسپولیس فراهم شده تا به بازسازی بپردازد و کادر فنی هم باید از این موقعیت استفاده کند و مطمئن باشید بعد از شروع مسابقات پرسپولیس نتایج خوبی خواهد گرفت. به هر حال باید امید داشت و امید رمز موفقیت است.

زادمهر در پاسخ به این سوال که آیا قیمت 290 میلیارد تومان برای خرید باشگاه پرسپولیس قیمت معقولی است یا نه افزود: من نمی‌دانم مبنای این قیمت‌گذاری چه بوده و اطلاعی هم از این موضوع ندارم اما آنچه مهم است این است که پیشکسوتان باید درا ین باشگاه نقش مهمی داشته باشند و باید در آینده باشگاه دیده شوند.

وی درباره انتقاداتی که به خودش یا کلانی به دلیل سفرهای خارج از کشور و غیبت در جلسات هیات مدیره می‌شود گفت: به هر حال باز هم تکرار می‌کنم که دنیا دنیای ارتباطات است و زمانی که من ایران نبودم در جریان اخبار قرار داشتم و حالا هم که کلانی ایران نیست او هم در جریان اخبار قرار می‌گیرد اما مطمئن باشید اگر جلسه هیات مدیره برگزار شود همه اعضا در جریان کار قرار می‌گیرند و این مسئله عجیبی نیست همانطور که بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال به خارج از کشور رفته و او هم برمی‌گردد و به کارها می‌رسد اما به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و درباره اتفاق‌های آن تحلیل‌های مختلفی صورت می‌گیرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: هیات مدیره دستور جلساتی دارد و قطعا در این دستور جلسه‌ها تصمیم‌گیری‌هایی خواهد شد با همه توان به پرسپولیس کمک شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)