مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرکت علی کریمی و زدن ضربه پنالتی به صورت چیپ تمام طرفداران الهلال و حتی بازیکنانش را حیرت زده کرد.

محمد زادمهر درباره بازی با الهلال عربستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ترکیب اصلی ما بعد از مدت ها با 40 درصد تغییر همراه بود، در مجموع عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: ضربه استثنایی بازیکن حریف دروازه ما را باز کرد. به هیچ عنوان نباید منکر ارزش‌های تیم قوی و با قدرت الهلال شویم. آنها جرات فوتبالی داشتند که حتی بعد از 10 نفر شدن حمله می‌کردند اما یک امتیاز هم برای ما خوب بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: خدا را شکر می‌کنم دست پر از عربستان به تهران آمدیم و از لحاظ روحی در بهترین شرایط هستیم. من امیدوار هستم از 3 بازیکن خودمان یعنی اسمیر، شیث و پولادی هم بتوانیم در لیگ برتر استفاده کنیم. امیدوارم این بار فدراسیون به ما کمک کند و تدبیری بیندیشد که به تیم پرسپولیس که آماده بازی‌های آسیایی می‌شود کمک شود. ما نماینده ایران هستیم و قطعا بهتر خواهیم شد.

زادمهر افزود: ساختار دفاعی در نخستین گام عملکرد خوبی داشت و مربی الهلال نیز به این حقیقت اذعان داشت. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم تا به گل برسیم و تیم 10 نفره الهلال را شکست دهیم چون شادابی لازم را هم داشتیم اما نشد. خدا را شکر می‌کنم خوشبختانه در این شرایط دیگر بازیکن مصدومی نداریم.

وی یادآور شد: لیگ ما فشرده است و بازی‌های آسیایی کار را فشرده تر می‌کند. قطعا دنیزلی برای این مورد ترتیبی اندیشیده است که امیدوارم مقابل مس کرمان هم دست خالی نباشیم.

زادمهر درباره عملکرد علی کریمی گفت: زدن پنالتی در آن شرایط به صورت چیپ توسط کریمی یک استثنا بود او بازیکنان و هواداران الهلال را حیرت زده کرد. به نظر من فقط بازیکنان بزرگ می‌توانند این کار را انجام دهند. در عربستان همه عاشق کریمی بودند پس خوب او را می‌شناسند و عاشق فوتبال او هستند. شما شخصیت کریمی در دیدار برابر الهلال را ببینید؛ دو بار روی بازیکنان حریف خطا کرد و سریع از آنها دلجویی کرد. امیدوارم با حضور بازیکنانی مثل کریمی روند ما هر روز در لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر بهتر باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)