مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس خود را آماده حضور در اولين بازى در ليگ برتر كرده و فردا سرخ پوشان بايد در ديدار اول خود در ليگ دهم، به مصاف تراكتورسازى بروند. تيمى كه با توجه به شرايطش مى تواند حريف سر سختى براى سرخ ها باشد.

 

در چنين وضعيتى سراغ يكى از پرسپوليسى ها رفتيم. بازيكنى كه فصل قبل در تهران موفق به گلزنى مقابل تراكتورسازى شد تا خاطره خوبى از رويارويى با اين تيم داشته باشد. گفت وگو با مجتبى زارعى را بخوانيد:

 
• از شرايط فعلى تيم صحبت مى كنى؟

– همه چيز خوب است و همه ما منتظر هستيم تا در اولين بازى رسمى پرسپوليس در فصل جديد به ديدار تراكتور برويم و براى شروع اين بازى لحظه شمارى مى كنيم.

 

 

• فكر مى كنى شرايط پرسپوليس براى شروع ليگ ايده آل است؟
– خوشبختانه بله. همه چيز همانطور كه انتظار داشتيم پيش رفته. در اردوهايى كه داشتيم و بازى هاى دوستانه اى كه برگزار كرده ايم به شرايط آمادگى صددرصد رسيده ايم و با آمادگى بسيار فوق العاده اى منتظر هستيم خودمان و شايستگى هايمان را به معرض نمايش بگذاريم.

 

• خيلى اميدوارانه از شرايط تيم حرف مى زنى؟
– چون به تيم و كادرفنى خوبى كه داريم اعتماد و ايمان دارم. ما در فصل نقل وانتقالات تيم خوبى را بسته ايم و با توجه به كادر فنى با تجربه اى كه داريم، براى موفقيت در هر ۳ جام اميدهاى بسيارى را داريم. روز بازى اول ما خواهيد ديد كه تمام حرفهايم درست از كار در خواهد آمد و يك پرسپوليس آماده را به ميادين خواهم فرستاد.

 

• پرسپوليس و على دايى تركيب ايده آل خود را براى اين بازى شناسايى كرده؟
– بله، حتماً همين طور است كه مى گوييد. ما بازيكنان خوب و با انگيزه اى داريم كه همه منتظر هستند تا از طرف على دايى تایید بگيرند. من مطمئن هستم هر كس بتواند اعتماد على آقا را جلب كند و حقش باشد در تركيب حاضر خواهد شد و قطعاً بهترين بازى را از خود ارائه خواهد داد.

 

• مجتبى زارعى در تركيب فيكس پرسپوليس جايى دارد؟
– من در اوج آمادگى به سر مى برم و آماده ام از يك دقيقه تا ۹۰ دقيقه در تركيب تيم محبوبم به ميدان بروم. حتى اگر نيمكت نشين هم باشم براى موفقيت كسانى كه در تركيب هستند، دعا مى كنم. چه من باشم چه نباشم پيروزى پرسپوليس در درجه اول اهميت قرار دارد.

 

• گلزنى چطور؟
– مطمئن باشيد اگر در زمين باشم تمام تلاشم را به كار مى گيرم تا گلزنى هم بكنم. نمى دانيد گلزنى با پيراهن پرسپوليس چه لذت و شيرينى دارد. من امسال مصمم هستم در طول هر ۳ جام بارها اين لذت را بچشم و بتوانم رضايت كادرفنى و هواداران را جلب كنم و نشان دهم مهره موثرى براى پرسپوليس هستم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)