مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی ها همه متفق القول از موقتى بودن جايگاه فعلى پرسپوليس مى گفتند و معتقد بودند پرسپوليس اين توان و پتانسيل را دارد كه بار ديگر به صدر باز گردد. در اين زمينه گفت وگو با مجتبى زارعى را بخوانيد:

• پرسپوليس پيروز نشد و به كسب يك امتياز اكتفا كرد!
– به نظرم ما عملكرد خوبى در اين بازى از خود نشان داديم اما يك مقدار گرماى زياد و شرجى بودن هوا كار را براى ما سخت كرد تا در اين بازى به يك امتياز قناعت كنيم. مطمئن باشيد اگر بازى در تهران بود يا اينكه هوا اينقدر گرم نبود. نتيجه بهترى در اين بازى رقم مى خورد.

 

• از روند كلى بازى برايمان صحبت مى كنى؟
– همانطور كه گفتم گرما مانع پيروزى ما در اين بازى شد و گرنه ما موقعيت ها و فرصت هاى خوبى را روى دروازه حريف داشتيم كه اگر با چاشنى شانس همراه مى شد، برد ما دور از دسترس نبود.

 

متاسفانه ما در ۲ بازى سختى كه در جنوب كشور داشتيم برنامه طورى بود كه در اوج گرما و درست در تابستان بايد به ديدار اين ۲ تيم از منطقه گرما خيز ايران برويم اگر اينطور نبود، مطمئن بوديم كه با ۳ امتياز بازى را ترك مى كرديم.

 

• صدر را با اين تساوى از دست داديد، به نظرت چه زمانى دوباره پرسپوليس را صدرنشين خواهيم ديد؟
– به نظر من زمان اين مساله چندان دور نيست و خيلى زود و بهتر است بگويم در اولين فرصت جبران مافات كرده و با كسب نتايج دلخواه، حقمان كه صدر و صدرنشينى است را خواهيم گرفت.

• در اين بازى به عنوان يار جانشين در تركيب پرسپوليس حضور داشتى. در اين مورد بگو.
– با توجه به اينكه على حمودى بازيكن منطقه راست حريف از اين منطقه خيلى نفوذ مى كرد، كادرفنى با توجه به اين موضوع از من خواست نگذارم اين بازيكن و ساير بازيكنان حاضر در اين منطقه دروازه پرسپوليس را با خطر مواجه كنند و مقابل آن ها قرار بگيرم.

• پس بيشتر عملكرد و شرح وظايفت دفاعى بود؟
– بله، البته على آقا از من خواست در صورت وجود فرصت، نيم نگاهى نيز به دروازه حريف انداخته و از سرعتم براى كورس گذاشتن با بازيكنان حريف نهايت استفاده را ببرم شايد به نوعى وظيفه ام در اين بازى حالت تخريبى بود.

• در اين بين يك فرصت خوب هم روى يك و ۲ با غلامرضا (رضايى) داشتى كه از دست دادى؟
– در آن صحنه توپ در شرايط ويژه اى به من رسيد و فرصت تصميم گيرى و انتخاب نداشتم و با توجه به خروج ميثاق معمارزاده بايد بدون مكث و طمأنينه به توپ ضربه مى زدم. من هم همين كار را كردم اما در اين لحظه ميثاق يك علكس العمل فوق العاده داشت و روز خوبش بود و گرنه اينكه توپ مرا دفع كند، كار سخت و بزرگى بود. آن بازى، روز خوب ميثاق بود!

 

• تعطيلى ۱۰-۱۲ روزه ليگ و بازى ها را چطور مى بينى؟
– پس از فشار بالا و فشردگى بازى ها اين تعطيلات فرصت خوبى است تا تيم كمى استراحت كند و بعد از آن آماده شويم تا در شروع دوباره بازى ها، كارمان را پر قدرت آغاز كنيم. ضمن اينكه برگزارى اردوى مشهد فرصت خوبى است كه هم روى نقاط ضعف و قوتمان كار كنيم و هم اينكه نفراتى كه كمتر فرصت بازى به دست آورده اند، در بازى هاى تداركاتى، فرصت اين را داشته باشند تا توانايى هاى خود را به كادر فنى نشان دهند.


 

• بالاخره كى طلسم گلزنى ات شكسته مى شود!
– همانطور كه در صحبت هايم گفتم من در اين بازى بيشتر از نقش هجومى، نقش تخريبى داشتم و اگر فرصت پيش مى آمد حمله را در دستور كارم داشتم. به هر حال خودم هم دوست دارم هر چه زودتر در بازى هاى آينده براى پرسپوليس گلزنى كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)