مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال با بیان اینکه برای جلب نظر کادرفنی تلاش می کند، گفت: خودم هم از شرایط راضی نیستم اما تمام تلاشم را می کنم تا دوباره به مهره موثری برای پرسپولیس تبدیل شوم.

 

مجتبی زارعی در خصوص اردوی پرسپولیس در کیش گفت: «پس از چند روز تعطیلی، دو روز در تهران تمریناتمان را پیگیری کردیم و حالا در اردوی کیش هستیم. بعد از آن نتایج به یک اردوی پر فشار نیاز داشتیم تا دوباره به شرایط آرمانی برسیم.»

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در این تیم ناامیدی جایی ندارد: «در پرسپولیس ناامیدی وجود ندارد. با تمرینات منظم و اردویی که در کیش داریم مطمئن باشید از بازی با ملوان برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کنیم»

 

زارعی در خصوص شرایط خودش نیز گفت: «خودم هم از شرایطی که این فصل دارم راضی نیستم اما تمام تلاشم را به کار گرفتم تا دوباره نظر کادرفنی را جلب کنم و مهره موثری برای پرسپولیس باشم»

 

بازیکن پرسپولیس در خصوص گل خوردن این تیم در دقایق پایانی گفت: «ما همه تلاشمان را برای کسب نتیجه انجام دادیم اما متاسفانه با بدشانسی مواجه شدیم و 4 امتیاز را مفت از دست دادیم. مطمئن باشید در بازی های آینده این وضعیت را تغییر می دهیم»

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)