مرجع خبری پرسپولیس :  قائم مقام باشگاه پرسپولیس از میزبانی تیم الغرافه قطر ابراز رضایت کرد.

 

جمشید زارع در خصوص میزبانی قطری‌ها از پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز طبق روال و بسیار خوب انجام شده است و ما از میزبانی باشگاه خوب و بزرگ الغرافه راضی هستیم.

 

با برنامه‌ای که به ما ارائه شده ظهر امروز ساعت ۱۲:۳۰ دنیزلی نشست مطبوعاتی دارد و سپس جلسه منیجر میتینگ را برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: در بدو ورودمان به دوحه برای تمرین پرسپولیسی‌ها با درخواست دنیزلی شروع به کار کردیم که خوشبختانه بدون مشکلی مسئولان قطری خواسته‌های ما را برآورده کردند و امیدوارم که بتوانیم در بازی فردا در مقابل این تیم به نتیجه دلخواه برسیم.

 

زارع ادامه داد: با درخواست دنیزلی پس از بازی با الغرافه با توجه به بلیت‌هایی که داریم بامداد جمعه راهی تهران خواهیم شد تا خود را برای بازی با داماش آماده کنیم. به همین خاطر باید ۱۱ شب راهی فرودگاه شویم تا بامداد هجدهم به تهران بیاییم اگر مشکلی از این بابت بود و مجبور شدیم صبح جمعه به تهران بیاییم با درخواستی که به مسئولان الغرافه دادیم یک زمین تمرین را گرفتیم تا در صورت بروز مشکل صبح جمعه در قطر تمرین کنیم و سپس راهی تهران شویم.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نشستی با مسئولان الغرافه مقدمات بازی برگشت در تهران را فراهم کردیم و هتل آزادی را به مسئولان این تیم برای اسکان معرفی کردیم همچنین رایزنی‌های لازم را برای صدور روادید سریع‌تر انجام دادیم که خوشبختانه مشکلی نیز از این بابت نیست.

 

زارع در پایان خاطرنشان کرد: از تک تک هواداران میلیونی پرسپولیس خواهش می‌کنیم این بار که در کنار ما نیستند همه با هم دعا کنند تا پرسپولیس دست پر به تهران بازگردد این بازی حساسیت خاصی برای ما دارد و قطعا اگر بتوانیم دست پر به تهران برگردیم راه صعودمان به مرحله بعدی هموار می‌شود. خوشبختانه همه چیز هم فراهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)