مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: استيلي به عنوان گزينه سرمربيگري داخلي در كنار مربيان خارجي در نيم فصل مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

 

جمشيد زارع در پاسخ به اين سوال كه عنوان شده استيلي در نيم فصل دوم در صورت كسب هر نتيجه‌اي از اين تيم جدا خواهد شد، گفت: در حال مذاكره با چند گزينه خارجي هستيم، اما حميد استيلي، سرمربي فعلي تيم پرسپوليس به عنوان گزينه داخلي در كنار مربيان خارجي ارزيابي خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره شرايط فعلي اين تيم، گفت: پرسپوليس در شرايط خوبي است و خودش را براي تورنمنت سه جانبه «جام ولايت» آماده مي‌كند. پرسپوليس با بازيكنان بزرگي كه در اختيار دارد، مي‌تواند موفق شود و تلاش مي‌كند در تورنمنت جام ولايت بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذارد.

 

وي ادامه داد: پرسپوليس بازيكنان بزرگي دارد و هميشه به اين بازيكنان بزرگ و با انگيزه و غيرتمند افتخار مي‌كنيم. پرسپوليس به يك يا دو نفر متكي نيست. بازيكنان ما افتخار مي‌كنند كه پيراهن پرسپوليس را بپوشند. آن‌ها براي موفقيت هاي آينده پرسپوليس همانند گذشته غيرتمندانه بازي مي‌كنند.

 

زارع در مورد اتفاقات اخيري كه براي محمد نصرتي و شيث رضايي افتاد، گفت: اين اتفاقات آرامش ما بعد از برد مقابل داماش را تحت تاثير قرار داد و آرامش هم تيمي‌هاي اين دو بازيكن را گرفت. اما با صحبت‌هايي كه مديران باشگاه و سرمربي تيم با بازيكنان داشتند و شناختي كه از روحيات مثال زدني بازيكنان داريم، آن‌ها عزم خود را جزم كردند تا در تورنمنت سه جانبه جام «ولايت» بازي هاي خوبي ارايه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)