با قضاوت ناعادلانه سر پرسپولیس را می برند

مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اشتباهات فاحش داوران در بازی‌های اخیر ما به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ جمشید زارع ضمن اعلام نارضایتی باشگاه پرسپولیس از عملکرد داوران در هفته‌های بیستم و بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

 

برخی تیم‌ها متأسفانه برای هر صحنه مشکوکی در بازی‌های خود جوسازی به راه می‌اندازند تا داوران را تحت تأثیر خود قرار دهند، اما تیم بزرگ پرسپولیس همیشه به رأی داوران حتی اشتباه هم احترام گذاشته است.

 

وی افزود: باشگاه پرسپولیس حتی در بازی با تیم شهرداری تبریز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون اینکه اعتراض و مصاحبه‌ای داشته باشد طی نامه‌ای مکتوب (به شماره 101967/90 به تاریخ 20/10/1390) از کمیته داوران درخواست کرد دقت بیشتری را داشته باشد، اما با گذشت چند هفته از این موضوع نتیجه و پاسخی برای باشگاه ارسال نشد. ما تقاضا داریم بدانیم آیا اساساً این نامه از سوی کمیته داوران مطالعه شده یا خیر؟! در صورتی‌که بر اساس یک مقایسه آماری ارزش هر امتیاز برای ما بالغ بر 240 میلیون تومان بار مالی دارد و صرف نظر از خسارات مادی اثرات نامطلوب معنوی و حیثتی برای خانواده بزرگ پرسپولیس در بر خواهد داشت.

 

قائم مقام پرسپولیس در ادامه گفت: ناراحتی و جریحه‌دار شدن احساسات هواداران از یکسو و تضعیف روحیه کادر فنی و بازیکنان از سوی دیگر باشگاه را مجاب به عکس‌العمل در این خصوص خواهد کرد.

 

باشگاه پرسپولیس با همه احترامی که برای جامعه داوران فوتبال قائل است این اشتباهات فاحش که نمونه بارز آن یکشنبه‌شب در بازی برابر ذوب آهن اتفاق افتاد و طی آن خطای مسلم پنالتی روی علی کریمی نادیده گرفته شد، سؤال برانگیز می‌داند. این قضاوت ناعادلانه که اظهرمن‌الشمس بود و داور این دیدار(محسن قهرمانی) به سادگی از کنار آن گذشت و باعث حذف 2 امتیاز حساس از پرسپولیس شد.

 

وی ادامه داد: ما این ظلم فاحش را با چه کسی در میان بگذاریم و چه کسی به شکایت پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن رسیدگی می‌کند. امیدواریم نامه شکایت این بازی را که امروز دوشنبه دهم بهمن‌ماه برای شما ارسال می‌کنیم به سرنوشت نامه قبلی دچار نشود.

 

زارع تصریح کرد: آیا کمیته داوران توانایی جبران خسارات وارده به این باشگاه را دارد؟ آیا کمیته داوران پاسخ مناسبی برای احساسات پرشور هواداران پرسپولیس دارد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: آقای تاج و آقای عسگری ما باید شکایت‌مان را چطور مطرح کنیم که به آن رسیدگی شود و تا چه زمانی این وضعیت ادامه دارد؟ ما از شما تقاضا داریم به سرعت نسبت به شکایت ما رسیدگی کنید گرچه این شکوایه به صورت مکتوب به کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم ارسال خواهد شد. ما از شما می‌خواهیم شهامت پذیرش اشتباه داوران را داشته باشید و آن را رسماً اعلام کنید.

 

زارع در پایان خاطرنشان کرد: این اشتباهات فاحش حتی در مسابقات لیگ دسته‌های پایین‌تر هم قابل توجیه نیست. متأسفانه ضعف داوری در این چند هفته اخیر کاملا آشکار است. ما به شدت نسبت به این موضوع اعتراض داریم و شکایت داریم و اگر پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکنیم یقیناً با ارسال فیلم به مراجع بالاتر برای احقاق حقوق از دست رفته باشگاه و هواداران میلیونی پرسپولیس در این بازی و در دیدار برابر شهرداری تبریز به طور جدی اقدام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)