مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه ظهر امروز چهارشنبه با مستندات کامل برای احقاق حق این باشگاه به سازمان لیگ می‌رود، گفت: بر اساس مستندات و طبق آیین نامه سازمان لیگ، نتیجه بازی شهرداری – پرسپولیس باید 3 بر صفر به سود تیم ما شود.

 

جمشید زارع در مورد بحث سه اخطاره بودن سعید دقیقی و محرومیت وی از حضور در دیدار شهرداری تبریز برابر پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

مستندات لازم را برای پیگیری این موضوع تهیه کرده‌ایم که شامل فیلم بازی‌هایی است که سعید دقیقی در آنها اخطار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: امروز به سازمان لیگ می‌روم تا به همراه عزیزالله محمدی این فیلم‌ها را بازبینی کنیم تا حق و حقوق باشگاه را بازپس بگیریم. در حال حاضر بنده پیگیری این مسئله بوده و سفت و سخت پای این قضیه ایستاده‌ام، این مهمترین وظیفه است که باید آن را به سرانجام برسانم.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان ینکه خود بازیکن (سعید دقیقی) هم به سه اخطاره بودنش اذعان کرده، در مورد اینکه این بازی تکرار شده یا نتیجه آن به سود پرسپولیس تغییر خواهد کرد، اظهار داشت: طبق آیین نامه سازمان لیگ، باید نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس تغییر کند.

 

وی با اشاره به اینکه در تمرین پرسپولیس حضور دارد، افزود: خوشبختانه بعد از چهار ماه، تمرین تیم درحالی برگزار می‌شود که تمام بازیکنان بدون استثنا، برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر دنیزلی انجام می‌دهند. در حال حاضر همه چیز عالی است و بازیکنان با روحیه بالا در تمرینات حضور یافته و آماده دیدار با مس سرچشمه هستند.

 

زارع ادامه داد: شک نکنید پرسپولیس می‌تواند در بازی جمعه مس سرچشمه را شکست داده و به روند رو به رشدش ادامه دهد. همانطور که قبلا وعده داده بودم، با آمدن دنیزلی، پرسپولیس به روزهای اوج خودش باز می‌گردد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های تاکتیکی، تمرینات مناسب، شرایط آرمانی و عزم و اراده بازیکنان، این نوید را به هواداران می‌دهم که همه نفرات تیم دست به دست هم خواهند داد تا پرسپولیس روز به روز پیشرفت کرده و با نتایج خوب خود، دل هواداران را شاد کند.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد انتخاب سرپرست جدید تیم گفت: بعد از بازی با مس سرچشمه سرپرست جدید تیم را معرفی خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)