مرجع خبری پرسپولیس : قرار است تكليف پرسپوليس تا آخر هفته مشخص شود. اين قولى است كه مسئولان ورزش از چند روز قبل به هواداران پرسپوليس داده اند و اعلام نموده اند تا پايان هفته پس از انتخاب قطعى و رسمى مديريت و اعضاى هيأت مديره، پرسپوليس كار خود را با قدرت آغاز خواهد كرد و در فصل نقل و انتقالات جدى تر از قبل وارد خواهد شد. در چنين شرايطى بازيكنان فعلى و بازيكنانى كه قرار است براى فصل بعد در پرسپوليس فعاليت كنند از سردرگمى نجات پيدا خواهند كرد. در اين وضعيت ستاره ها و مهره هاى اصلى فصل قبل پرسپوليس موردتوجه ساير رقبا هستند و كوچك ترين درنگ يعنى عقب ماندن سرخ ها در رقابت با ساير حريفان در بازار نقل و انتقالات. يكى از اين نفرات مازيار زارع است. هافبك انزلى چى سرخ ها كه پس از پژمان نورى ركورددار بيشترين زمان بازى در ليگ گذشته براى پرسپوليسى هاست. مازيار در گفت وگوئی در مورد اوضاع و احوال خودش و شرايط آينده اش چنين گفت. با ما همراه باشيد:
اين روزها خبرى از مازيار زارع نيست و بيشتر در سايه حركت مى كنى؟
من هم مثل بقيه بلاتكليفم و منتظر هستم ببينم اين اوضاع چه زمانى سر و سامان مى گيرد. فعلاً كه خبرى نيست و همه چيز روى هواست. فقط خدا كند پرسپوليس در طول فصل بابت اين مسأله متضرر نشود چون دودش به چشم تيم مى رود.


از چه مشكلاتى صحبت مى كنى؟
اول اينكه متأسفانه هنوز پول بچه ها بابت فصل گذشته پرداخت نشده و تسويه حساب هيچ كس صورت نگرفته است. غير از اين مسأله هر چقدر تمرينات دير آغاز شود در دوران بدنسازى تيم به لحاظ بدنى به شرايط ايده آل و موردنظر نمى رسد. همين مسأله مى تواند ضربه جبران ناپذيرى به تيم وارد كند. با توجه به اينكه پرسپوليس اين فصل در آسيا سهميه اى ندارد پس بايد تمام داشته ها و توانايى هايش را به كار گيرد تا حداقل در يكى از ۲ جام پيش رو (ليگ برتر و جام حذفى) قهرمان شود اما اگر اين شرايط موجود ادامه داشته باشد درصد موفقيت پرسپوليس خيلى ضعيف مى شود.


در فصلى كه گذشت به لحاظ آمارى پس از پژمان نورى باثبات ترين بازيكن پرسپوليس بودى. با توجه به اين مسأله عملكرد خودت را در فصلى كه با پيراهن قرمز گذراندى چطور ديدى؟
از نظر من اين اعداد و رقم ها زياد مهم نيست اما خوشحالم كه به نوعى توانسته ام دينم را به پرسپوليس و هوادارانش ادا كنم. من در هر تيمى كه بودم و هر پيراهنى كه بر تن داشتم سعى كردم با تمام وجود و تلاشم بازى كنم. به هر صورت در مورد عملكردم و اينكه آيا توانسته ام به لحاظ فنى انتظارات را برآورده كنم به نظر كارشناسان و كادرفنى برمى گردد.


خيلى ها معتقدند يكى از دلايل ناكامى پرسپوليس در فصلى كه گذشت تغييرات زياد و متوالى در مجموعه پرسپوليس بود. تا چه حد با اين مسأله موافقى؟

به هر صورت به طور قطع در هر مجموعه اى ثبات و آرامش باشد موفقيت آن مجموعه قطعى است. در مورد پرسپوليس هم چنين شرايطى حاكم است. از تغييرات مديريتى و مردان سياستگذار باشگاه كه بگذريم وقتى يك تيم در طول كمتر از يك سال با ۳ مربى كار كند طبيعى است با فراز و نشيب روبرو شود. جداى اين مسأله در تيمى مثل پرسپوليس حاشيه ها و اتفاقات جانبى كم نيست و اين موضوع هم در ناكامى امسال پرسپوليس بى تأثير نبود. گذشته ها گذشته. فقط اميدوارم ناكامى امسال پرسپوليسى ها كه تجربه سختى براى همه بود درس عبرتى شود كه مسئولان شرايط را به گونه اى رقم بزنند تا اين مسائل در پرسپوليس براى فصل آتى و سال هاى بعد به حداقل برسد.

مى گويند ملوانى ها كماكان برايت پيغام مى فرستند و از كاپيتان سال هاى گذشته خود مى خواهند دوباره به انزلى برگردد.
ملوان تيم شهر من است و من اين تيم را خانه خودم مى دانم. نه من بلكه بچه ها حق دارند در مورد آينده شان تصميم بگيرند. فعلاً نه به ملوان پاسخ قطعى داده ام، نه روى پيشنهادات ديگرم فكر جدى كرده ام. همان طور كه قبلاً هم گفته ام اول منتظر پرسپوليس هستم.

براى تمديد قرارداد با پرسپوليس شرط و شروط خاصى هم دارى؟
اول بايد تسويه حسابم با پرسپوليس انجام شود بعد در مورد فصل قبل صحبت كنيم. من پرسپوليس را دوست دارم اما براى اينكه در مورد فصل بعد صحبت كنم اول بايد مطالبات سال قبلم را بگيرم.


مى دانيم به خاطر مسائلى كه پيش آمده زياد دوست ندارى در مورد تيم ملى صحبت كنى اما حرف از بازى كره جنوبى و ايران تبديل به بحث اول فوتبال ما شده. نظرت در مورد اين بازى شنيدنى است.
صحبت خاصى ندارم فقط مى توانم بگويم مثل همه ايرانى ها عاشق تيم ملى كشورم هستم و دوست دارم موفقيت اين تيم را شاهد باشم. در مورد اين بازى هم بايد بگويم اين ديدار براى ما حكم يك فينال را دارد و اميدوارم سعى و تلاش بچه ها در سئول نتيجه لازم را عايد تيم ملى ما كند. مثل همه مردم ايران براى سربلندى كشورم دعا مى كنم و دوست دارم براى چهارمين بار ايران را در جام جهانى فوتبال ببينم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)