مرجع خبری پرسپولیس : « بازى هاى حذفى در همه جاى دنيا سخت است و واقعا بازى در زمين چمن مصنوعى كه با آسفالت هيچ تفاوتى نداشت باعث شده بود كارايى بازيكنان ما كمتر شود.»

 

مازيار زارع ضمن بيان مطالب مذكور از اينكه در ديدار روز يكشنبه مقابل داماش،مورد فحاشى برخى از تماشاگران حاضر در ورزشگاه عضدى رشت قرار گرفت، اظهار ناراحتى كرد.


• چرا پرسپوليس با وجود برد مقابل داماش بازى چندان خوبى ارايه نداد؟

 

ـ بازى هاى حذفى در همه جاى دنيا سخت است و واقعا بازى در زمين چمن مصنوعى كه با آسفالت هيچ تفاوتى نداشت باعث شده بود كارايى بازيكنان ما كمتر شود. ماحصل اين بازى هم چند مصدوم براى تيم ما بود كه نوروزى نمونه بارز آنهاست و موجب شد مهاجم ما به شدت از ناحيه مچ پا مصدوم شود.
من فكر مى كنم هيچ كجاى دنيا چنين زمين مصنوعى اى وجود ندارد كه ناهموارى فراوان آن مشكلات زيادى را براى ما به وجود آورد. فكر مى كنم اگر بازى در زمين سردار جنگل انجام مى شد به مراتب كيفيت بهترى پيدا مى كرد.

 

* گويا در اين بازى شديدا به تو فحاشى شده است؟
ـ بله متاسفانه ۱۲۰ دقيقه برخى تماشاگران حاضر در ورزشگاه به من و تمام خانواده ام فحاشى كردند. آنهايى كه به من فحاشى كردند را به خدا واگذار مى كنم اما خوشبختانه هر وقت كه به من فحش دادند در شهر رشت بازنده نبودم.من برد پرسپوليس رايكى از لذتبخش ترين بردها مى دانم و اين برد را تقديم به آن كسانى مى كنم كه ۱۲۰ دقيقه به من فحاشى كردند .

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)