مرجع خبری پرسپولیس : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود پرداخت ۳۰ درصد قرارداد و تهیه لباس و تجهیزات تیم، نتایج خوبی نگرفتیم و این رده برازنده فوتسال پرسپولیس نیست.

 

جمشید زارع بعد از ششمین شکست سرخپوشان در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: از شرایط فوتسال راضی نیستیم. از ابتدای فصل این تیم خوب بسته نشد و اختلاف سلیقه‌ها باعث شد این تیم تا امروز خوب نتیجه نگیرد.

وی تاکید کرد: برخلاف گذشته، وقتی کار را به عهده گرفتیم با وجودی که تیم نتایج بدی گرفته بود، اما ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداختیم و مشکل لباس و تجهیزات ورزشی تیم را بلافاصله مرتفع کردیم تا بهترین شرایط ایجاد شود، ولی متاسفانه ناخرسندی خودم را از شرایط فعلی تیم اعلام می‌کنم. گرچه معتقدیم در بازی‌های ورزشی برد و باخت وجود دارد، اما این رده‌ای که امروز داریم، در جدول ۱۴ تیمی برازنده فوتسال پرسپولیس نیست.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال تغییر در کادر فنی و بازیکنان تیم عنوان کرد: فعلا که هیچ تصمیمی در این‌باره نداریم. قرار به تغییر باشد باید بدون شتابزدگی باشد و روی آن فکر کنیم. فعلا که بنا نداریم نه بازیکنی زیاد کنیم و نه کم، با همین کادر فنی هم تا آخر فصل ادامه می‌دهیم. محمدرضا حیدریان یکی از بازیکنان بزرگ فوتسال ایران است که جزو لژیونرهای ما بوده و جدا از بحث فنی، بااخلاق و کم‌حاشیه بوده است. از او خواسته‌ایم تیم را هدایت کند.

زارع در این‌باره که با ادامه این روند، پرسپولیس به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد، گفت: به هر صورت باید تاوان ناهماهنگی‌ها را بپردازیم. این احتمال وجود دارد که سال آینده دیگر تیمی نداشته باشیم. با توجه به اینکه هزینه کرده‌ایم و نتیجه نگرفته‌ایم، امسال طبق قرارداد عمل کرده و ملزم به عملی کردن تعهدات هستیم، اما باز هم تاکید می‌کنم که از نتایج راضی نیستیم.

زارع در مورد بازیکن تایلندی که قصد دارد به دلیل عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کند، عنوان کرد: کارشناسان باشگاه نظر دادند که این بازیکن در حد فوتسال ایران نبوده، در حالی که بازیکن خارجی زمانی جذب می‌شود که از بازیکنان داخلی ما شرایط فنی بهتری داشته و تاثیرگذار باشد که این بازیکن این‌طور نبوده است. ایرادی ندارد که او قصد شکایت دارد. ما وقتی عذر بازیکنی را می‌خواهیم تبعاتش را نیز می‌پذیریم. ما به دنبال حق و حقوق باشگاه هستیم و می‌دانیم این مباحث از جانب چه کسی مطرح می‌شود و نگرانی‌ای از این بابت نداریم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)