با الغرافه مراودات ورزشی خواهیم داشت

مرجع خبری پرسپولیس :  قائم مقام باشگاه پرسپولیس از همکاری‌های ورزشی با باشگاه الغرافه قطر خبر داد.

جمشید زارع در خصوص دیدارهایش در قطر با مسئولان الغرافه اظهار داشت: در مدتی که در قطر بودیم نشست‌های خوبی با مدیرعامل و قائم مقام باشگاه الغرافه داشتیم. قرار است با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد مراودات نزدیکی در ورزش از قبیل استفاده از دانش مربیان، برگزاری اردوهای مختلف، شرکت در تورنمنت‌ها و استفاده از تجارب تیم‌های پایه داشته باشیم.

وی با اشاره به میزبانی قطری‌ها گفت: همانطور که آنها امکانات خوبی برای ما مهیا کردند ما نیز به دنبال این هستیم که بهترین امکانات را در تهران برای آنها مهیا کنیم.

زارع در خصوص حضور هواداران ایرانی در قطر گفت: دست تک تک این هواداران درد نکند که نمایندگانی شایسته برای هواداران میلیونی پرسپولیس بودند. ما پس از بازی مقابل الغرافه بین این هواداران قرعه‌کشی انجام دادیم تا از زحمات آنها تشکر کنیم. ۱۲ دستگاه دوچرخه و دو بلیت رفت و برگشت به تهران را در حضور سفیر ایران در قطر، معاونان وی و معاونین باشگاه و هواداران قرعه کشی کردیم و هدیه دادیم و سعی خواهیم کرد تا این هواداران در هر بازی کنار ما باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص احتمال عقد قرارداد جدید با زاید گفت: از عملکرد بازیکنان خارجی خود راضی هستیم. تا دو روز آینده با زاید و ادوکوویچ مذاکراتی خواهیم داشت. باید ببینیم تکلیف حضور دروازه‌بان خارجی در لیگ برتر چه می‌شود. در همین راستا امروز باید گزارشی را به مدیرعامل باشگاه بدهم تا در این باره نیز تصمیم گیری شود. علاقه‌مند به حضور زاید در پرسپولیس هستیم و او نیز علاقه فراوانی دارد که بماند.

وی در خصوص حضور رئیس باشگاه الغرافه در رختکن پرسپولیس گفت: مشکل خاصی نبود. مدیرعامل باشگاه الغرافه به اتفاق سفیر ایران در قطر با تأکید فراوان خواستند وارد رختکن ما شوند. من هم با هماهنگی با دنیزلی کار را کردم و متوجه شدم لوح یادبودی را می‌خواهند به ما بدهند که این کار آنها بسیار پسندیده بود. همین مدیر باشگاه الغرافه وقتی من را پس از زدن دو گل دید گفت “شما ما را غافلگیر کردید و کمر ما را شکستید”. این حرف ایشان برای من بسیار جالب بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره حضور پیشکسوتان در کنار تیم گفت: حضور این عزیزان باعث دلگرمی مسئولان باشگاه و بازیکنان است. سعی خواهیم کرد این روند را ادامه دهیم و در هر بازی از وجود این عزیزان استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)