خانواده رضایی و نصرتی وضعیت بدی دارند

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم ملی گفت: بحرینی‌ها با توجه به اینکه از لحاظ فوتبالی به ما نمی‌رسند به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

 

مازیار زارع پس از پایان تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در 4 روز گذشته تمرینات پر فشاری را برگزار کرده‌ایم. این هفته قطعا برای دیدار با بحرین تمرین خواهیم کرد.

وی افزود: بازی سختی در پیش داریم و می‌دانیم که این مسابقه مثل دیدار در تهران نیست و صددرصد جو علیه ما خواهد بود و بحرینی‌ها با توجه به اینکه از لحاظ فوتبالی به ما نمی‌رسند به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

هافبک پرسپولیس در خصوص بیانیه‌ای که بازیکنان تیم ملی برای محمد نصرتی نوشته‌اند تصریح کرد: بچه‌ها با هم تصمیم گرفتیم هم برای رضایی و هم برای نصرتی متنی را تنظیم کنیم. باید به افق‌های دورتری بنگریم و توانستیم تنها این کار را برای آنها انجام دهیم. قرار است برای رضایی هم همین بیانیه را بنویسیم و به فدراسیون فوتبال تحویل دهیم.

زارع ادامه داد: خبر دارم که خانواده این دو بازیکن شرایط خوبی ندارند و این روزها کسی از شیث رضایی صحبت نمی‌کند. به عنوان بازیکن پرسپولیس وظیفه دارم بگویم شاید این بازیکن اشتباهات زیادی را مرتکب شده باشد اما امیدوار هستم شرایط به گونه‌ای پیش برود که این دو بازیکن بتوانند به فوتبال خود ادامه دهند.

زارع گفت: در صحبتی که با علی کریمی داشتیم پیگیری کرده‌ایم که اگر ما را قابل بدانند و حرف بازیکنان تیم ملی را بپذیرند برای رضایی هم بیانیه‌ای را تنظیم کنیم. باز هم تاکید می‌کنم که با این کار نمی‌خواهیم اشتباه آنها را توجیه کنیم ولی امیدواریم به عنوان کوچکترین فرد از ما بپذیرند که این دو بازیکن هم نابود نشوند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)