گلزنی در دربی را فراموش نمی کنم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ با هيچ فردي مشكل ندارم و فقط براي پيشرفت به امارات مي‌روم.

مازيار زارع پس از عقد قرارداد با باشگاه الامارات امارات اظهار داشت: با هيچكس در باشگاه پرسپوليس مشكلي ندارم و از همه آنها حلاليت طلبيدم. من فقط بخاطر پيشرفت و آينده‌اي بهتر به امارات رفتم تا بتوانم در صورت امكان به اروپا بروم.
وي افزود: دوست ندارم پس از رفتنم با نقل‌قول‌هاي از من براي پرسپوليس حاشيه‌سازي كنند چون اين تيم هميشه در قلب من جا دارد. هرگز بهترين خاطره‌ام با پرسپوليس كه گلزني در دربي بود را فراموش نمي‌كنم و دوست دارم در آينده موفق باشم.
زارع ادامه داد: يك سال بسيار خوب را در پرسپوليس داشتم و هميشه حمايت هواداران را با لقب بزرگي مثل قايقران حس كردم و توانستم تا حدودي جواب لطف دوستداران پرسپوليس بدهم اما متاسفم كه قسمت نبود كه تا دوباره در خدمت اين تيم باشم و سال تلخ گذشته را جبران كنم.
زارع درباره مبلغ قراردادش با الامارات عنوان كرد‌: در اين باره حرفي نمي‌زنم و خود باشگاه الامارات اين موضوع را اعلام مي‌كند. اماراتي‌ها مدت‌ها بود كه من را زير نظر داشتند و مي‌خواستند من را در اختيار بگيرند اما به خاطر پرسپوليس به آنها پشت كردم تا اينكه حضورم در ايران را به صلاح ندانستم و تصميم گرفتم به اين تيم بپيوندم.

اين بازيكن در جواب اين سئوال كه آيا در فوتبال امارات جاي پيشرفت دارد، يادآور شد: اين موضوع بستگي به تلاش بازيكن دارد. مي‌دانم هافبك‌هاي ايراني در امارات تا حدودي ناموفق بودند اما من با هدف به الامارات مي‌روم و نمي‌خواهم ديپورت شوم. بازيكنان زيادي از فوتبال امارات به مراحل بالاتر رسيده‌اند كه من سعي مي‌كنم با تلاش بيشتر جزو آنهايي باشم كه به سطح بالاتر صعود مي‌كنند.
زارع گفت: براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌كنم و نتايج اين تيم را از امارات دنبال خواهم كرد. به عنوان يك دوستدار اين تيم از هواداران مي‌خواهم پرسپوليس را در ليگ نهم تنها نگذارند تا اين تيم به موفقيت برسد. همچنين از بازيكناني كه با آنها يك سال خوب را داشتم و در شادي‌ها و غصه‌ها با آنها شريك بودم حلاليت مي‌طلبم و اميدوارم باز هم آنها را در تيم‌هاي ديگر و شايد پرسپوليس ببينم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)