مرجع خبری پرسپولیس : مازیار زارع با اشاره به اینکه، قبل از بازی فشار زیادی روی تیم وجود داشت، گفت: بازی با داماش برای ما سه امتیاز حیاتی به ارمغان آورد. قبل از بازی فشار فراوانی وجود داشت ولی بچه ها زحمت زیادی کشیدند.

 

 

وی افزود: خرابی زمین هم اثرگذار بود. از یک سو برای ما کار را سخت می کرد، چون روی زمین بازی می کنیم ولی این خوبی را هم داشت که توپ بلند نمی شد و نمی پرید.

به هر حال بازی سنگینی بود که پیروزی در آن کمک خوبی برای بازی های بعدی است.

 

وی افزود: ما هنوز کاری نکرده ایم و برای اینکه رضایت هواداران را جلب کنیم کار سختی در پیش داریم ولی این پیروزی کمی از فشارها را کاست تا وضعیت بهتر شود. البته این تعطیلات شاید تاثیر منفی بگذارد اما از سوی دیگر فرصت خوبی برای کار بیشتر روی نقاط ضعف و قوت است و باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

 

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره بازی با بحرین هم گفت: این بازی چه به جهت آنکه در خانه حریف انجام می شود و هم به دلیل انگیزه هایی که دارند متفاوت با بازی رفت خواهد بود. اینکه توقع پیروزی پر گل دیگری داشته باشیم، کمی زیاده خواهی است اما بطور قطع برای پیروزی و تحمیل برتری خود، راهی آن کشور خواهیم شد. ضمن آنکه با یک برد دیگر، صعود خودمان را قطعی خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)