خبرگزاری پرسپولیس : مشاور سابق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در این شرایط حساس به جای اینکه برخی‌ها به رویانیان کمک کنند برای او کاسه داغ‌تر از آش شدند.

جمشید زارع اظهار داشت: شکی نیست ژوزه، برخلاف انتظارات و تصورات در تیم بزرگ و پر مهره پرسپولیس در نیم فصل به جایگاه واقعی‌اش نرسیده است.

وی افزود: در ناکامی‌های پرسپولیس مقصر اصلی ژوزه است زیرا باشگاه بهترین بازیکنان را در لیگ ایران و امکانات را در اختیار وی گذاشت ولی متأسفانه ژوزه در بهره‌گیری از این پتانسیل ناتوان بود.

زارع ادامه داد: ژوزه 4 کمک با خود به ایران آورد اما دوستان او  نتوانستند به پرسپولیس کمک کنند. حالا شرایط برای تصمیم گیری در مورد ژوزه فراهم شده و باید به مدیرعامل و کمیته فنی برای کمک به پرسپولیس کمک کرد تا به دور از فشار و با در نظر گرفتن منافع باشگاه بهترین تصمیم را بگیرند تا حتی از لحاظ مادی تیم متزلزل نشود.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط تصمیم عجولانه و شتاب زده و احساسی منطقی نیست البته اگر ژوزه مردانگی کند و تقاضای کناره گیری دهد رویانیان راحت می‌تواند تصمیم گیری‌های لازم را داشته باشد اما نکته مهم این است که در این شرایط حساس عده‌ای به جای کمک به رویانیان و کمیته فنی کاسه داغ تر از آش شدند و دایه دلسوزتر از مادر و من امیدوارم دست از کار خود بردارند تا رویانیان بتواند کارش را انجام دهد چون برای بستن این تیم زحمات زیادی کشیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)