مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه ویژه ای را برای حضور هواداران ایرانی در دوحه قطر خواهیم داشت.

جمشید زارع که سرخپوشان را در اردوی دوحه همراهی می کند، در خصوص تشکیل این اردو و برنامه های این تیم گفت: اردوی قطر در راستای برنامه های آقای دنیزلی بود.

پیش از این قرار بود طبق نظر سرمربی 48 ساعت قبل از بازی با الهلال یک سفر دو روزه به دوبی داشته باشیم تا بچه ها با شرایط آب و هوایی امارات که شبیه تقریبا ریاض است، آشنا شوند.

وی افزود: پیشنهاد داده شد که یک بازی تدارکاتی در امارات داشته باشیم و این موضوع مورد موافقت سردار رویانیان نیز قرار گرفت. پیش بینی یک بازی تدارکاتی را برای 12 اسفند داشتیم تا 15 اسفند از امارات مستقیم راهی ریاض شویم و در آنجا آماده بازی روز هفدهم برابر الهلال باشیم اما متاسفانه تیم مورد نظر آقای دنیزلی برای رویارویی با پرسپولیس به دلیل همزمانی بازی های لیگ امارات پیدا نکردیم.

زارع همچنین ادامه داد: تصمیم بر این شد که دو بازی تدارکاتی در تهران برگزار کنیم و چون سفر به قطر قطعی شده بود، تیم عازم دوحه شد. ضمن اینکه تغییرات زیادی در برنامه ریز ها صورت گرفت و همکاران ما در باشگاه بسیار اذیت شدند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور سفیر ایران در هتل محل اقامت پرسپولیس، گفت: بعدازظهر امروز سفیر ایران به محل اقامت سرخپوشان آمد و پس از خیر مقدم به تیم پرسپولیس، برنامه هایی را برای رفاه این کاروان اعلام کرده و دو دستگاه خودروی ون در اختیار تیم قرار دادند. در ادامه نیز کاروان پرسپولیس را به ضیافتی در سفارت ایران در قطر دعوت کردند.

جمشید زارع در پایان افزود: فردا ساعت 10 صبح به وقت محلی جلسه ای را در سفارت ایران خواهیم داشت تا هماهنگی های لازم برای حضور تعداد 150 تا 200 هوادار ایرانی در دوحه برای دیدار تیم های پرسپولیس و الغرافه که 16 فروردین در این شهر برگزار می شود، انجام پذیرد. ضمن اینکه مدرسه ایرانیان دوحه نیز اعلام آمادگی کرده تا روز بازی با الغرافه دانش آموزان در ورزشگاه حضور یافته و به حمایت از تیم پرسپولیس بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)