مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برکناری سرپرست تیم ارتباطی به حواشی مربوط به شادی بازیکنان پس از گلزنی به داماش نداشت.

 

جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس در نشست خبری جام ولایت با اشاره به حضور پرقدرت تیم پرسپولیس در این مسابقات اظهار داشت: خوشحالیم که براساس هماهنگی‌هایی که از قبل صورت گرفته است در جامی به نام ولایت شرکت می‌کنیم که این برای ما مایع مباهات است.

وی افزود با صحبتی که با سرمربی تیم داشتم عزممان را جزم کرده‌ایم که با تمام قوا در مسابقات جام ولایت شرکت کنیم.

وی در خصوص حرکات زشت بازیکنان پرسپولیس پس از گل‌زنی مقابل داماش گیلان گفت: قبلا بابت این مساله عذرخواهی کرده‌ام چون رفتار زشت مورد پسند جامعه ورزش نیست از همه بازیکنان بویژه بازیکنان باشگاه‌های بزرگ انتظار داریم همانگونه که قرارداد حرفه‌ای می‌بندند رفتارشان را نیز حرفه‌ای کنند. به شخصه من در این چند روز خیلی اذیت شدم چون می‌دانم مردم از باشگاه‌هایی که پسوند فرهنگی را کنار نام خود دارند انتظار زیادی دارند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیبس در خصوص اینکه چرا مسوول کمیته انظباطی این باشگاه پس از بازی منکر آن اتفاقات شده بود گفت: این مسئله را باید از خودشان سوال کنیم اما شاید ایشان فیلم بازی را ندیده بودند ولی وقتی در جریان امور قرار گرفتند بلافاصله تشکیل جلسه دادند و از بازیکنان خواستند که از خود دفاع کنند.

زارع تاکید کرد: رای صادر شده و صدور رای براساس آئین‌نامه کمیته انضباطی باشگاه و همچنین آئین‌نامه فدراسیون فوتبال بود و محمد نصرتی 15 درصد از قراردادش کسر شد و تا اطلاع ثانوی حق حضور در میادین را ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این جریمه برای این بازیکنان کم نیست تصریح کرد: آئین‌نامه صراحت تصمیم را بیان می‌کند و به اعتقاد من این رای منطقی بود. ما اعتقاد داریم بازیکن بزرگ باید رفتارش منطقی باشد و همگی باید دست به دست هم دهیم که دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

وی در خصوص شیث رضایی نیز گفت: رضایی 15 درصد از قراردادش کسر شد و در دو بازی نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

در ادامه خبرنگاری سوالش را اینگونه مطرح کرد: ما تصاویری داریم که حرکات زشت فقط به رضایی و نصرتی برنمی‌گردد و چند بازیکن دیگر هم در این اتفاقات سهیم هستند. آیا شما این تصاویر را ندیده‌اید؟ که زارع در پاسخ گفت: ما براساس گزارشات و تصاویر دریافتی از صدا و سیما این کار را انجام دادیم و باز هم اعتقاد داریم این حرکات زیبنده ورزش نیست. باید دست به دست هم دهیم تا میدان ورزش دیگر شاهد چنین حرکات زشتی نباشد و انتظار دارم ناهنجاری‌های ورزش را زیاد اشاعه ندهیم. حرکات بسیار زیبایی در تمام دنیا در صحنه‌های ورزش انجام می‌شود و مثلا بازیکنان بزرگ به هنگام شادی بعد از گل زدن سجده می‌کنند و یا با خدای خود راز و نیاز می‌کنند. امیدواریم که براساس آمیزه‌های دینی از این پس شاهد اشاعه اخبار خوب در رسانه‌ها باشیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بابت تاثر و ناراحتی خود محمود خوردبین را از کار برکنار کردید گفت: برکناری خوردبین هیچ ارتباطی به شادی بازیکنان بعد از گل به داماش نداشت و بیشتر به خاطر مشکلات جسمانی و بیماری ایشان مدیریت تصمیم گرفت تا خوردبین درکنار ما نباشد. اعتقاد مدیریت این است که سرپرست از صبح تا پاسی از شب مثل همه دوندگی داشته باشد و در کارهای سنگین شرکت کند. ضمن احترام به تلاش‌های محمود خوردبین اعتقاد دارم این تصمیم منطقی و در حوزه فعالیت‌های مدیر باشگاه انجام شد.

زارع در خصوص اینکه چرا این اتفاق هفته‌های گذشته صورت نگرفت گفت: همانطور که گفتم این تصمیم مدیریت بود و عملی شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت حمید استیلی نیز گفت: ایشان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و مشکلی وجود خواهد داشت.

وی در پایان در این خصوص که آیا ممکن است در این 20 روز کادر فنی پرسپولیس تقویت شود گفت: با مشورت استیلی و پروین هر اتفاقی که به صلاح تیم باشد رخ خواهد داد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)