ائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس گفت: شک ندارم استقلال به سلامت از این مرحله عبور می کند و با سربلندی به ایران برمی گردد.

جمشید زارع در گفت و گو با اوج، درباره حضورش در فدراسیون پهلوانی و زورخانه اظهار داشت: مدتی بود آقای طالقانی و آقای خوش جان از من می خواستند که با توجه به برنامه ها و مسابقات پیش روی این فدراسیون به کمک آنها بروم و بنده هم بالاخره پذیرفتم. امیدوارم بتوانم باری را بردارم.

وی درباره شرایط پرسپولیس عنوان کرد: کم و بیش نتایج پرسپولیس را دنبال می کنم. خداراشکر این تیم روند روبه رشدی را در پیش گرفته و منضبط بازی می کند. به دایی بابت ساختن این تیم تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. نتایج هفته های اخیر نشان می دهد تیم در وضعیت خوبی قرار دارد.

قائم مقام سابق سرخپوشان همچنین گفت: تنها نگرانی من از بابت پرسپولیس حضور فردی شیرین به نام شیرینی است! انسان های بزرگ زیادی هستند که شایسته حضور روی نیمکت پرسپولیس هستند اما متاسفانه رویانیان به آنها اجازه نمی دهد کارشان را شروع کنند. من انتقادات زیادی به این فرد دارم و الان هم زیاد نمی خواهم حرفی بزنم که مبادا برای پرسپولیس حاشیه درست شود.

زارع در ادامه افزود: جای تعجب دارد که پرسپولیس دو سرپرست انتخاب کرده است. به نظر من وزن نیمکت پرسپولیس با حضور شیرینی پایین آمده و از دایی می خواهم این مساله را اداره کند. من نمی دانم موقت یعنی چه! شیرینی هنوز هم سرپرست موقت است!

وی درباره اینکه گفته می شود استقلالی است، توضیح داد: من از 6، 7 سالگی ام پرسپولیسی بودم و حتی آقای فتح الله زاده هم از من خواست به استقلال بروم و کمکش کنم اما به خاطر اینکه به پرسپولیس تعلق داشتم نپذیرفتم. هستند دوستانی که استقلالی انداما اکنون در پرسپولیس فعالیت می کنند اما من اهل این مسائل نیستم.

زارع در پایان درباره دیدار استقلال و بوریرام افزود: شنیدم وضعیت اسکان این تیم در تایلند خوب نیست اما استقلال نشان داده مرد روزهای سخت است. شک ندارم به سلامت از این مرحله عبور می کند و با سربلندی به ایران برمی گردد. امیدوارم مشکلات مالی این باشگاه بزرگ هم حل شود که اگر اینطور شود استقلال توان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)