مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي گويد مشكلي براي انتقال پولادي به پرسپوليس نيست و او به زودي قراردادش را با سرخپوشان ثبت خواهد كرد.

 

جمشيد زارع در حاشيه‌ي گردهمايي جامعه فوتبال درباره آخرين وضعيت انتقال مهرداد پولادي به پرسپوليس اظهار كرد: مشكل خاصي براي انتقال او وجود ندارد و او به زودي قراردادش را ثبت خواهد كرد.

 

زارع درباره احتمال جذب مدافع يا دروازه‌بان خارجي براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا، اظهار كرد: بعيد مي‌دانم كه چنين اتفاقي بيفتد. معمارزاده جوان خوب و آينده‌داري است، اما اين روزها شرايط خوبي ندارد و من نگران او هستم. نمي‌دانيم چه اتفاقي براي ميثاق افتاده است. او بايد حقانيت خودش را ثابت كند چرا كه كادر فني در چند بازي گذشته به او اعتماد كرده و در تمام بازي‌ها به عنوان دروازه‌بان اول وارد زمين شده است. مطمئنا دنيزلي يك مربي حرفه‌اي است و ممكن است از عملكرد او راضي نبوده باشد.

 

وي ادامه داد: در هر حال بايد به ميثاق كمك كنيم. فكر مي‌كنم او با يك مشاوره خوب و حمايت باشگاه و بزرگان تيم به روزهاي اوجش باز مي‌گردد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره شايعه‌اي كه اين روزها مبني بر حضور يك جاسوس در تيم پرسپوليس شنيده مي‌شود گفت: تيم ما مانند يك خانواده‌ است. همه بايد حرمت اين خانواده‌ را نگه داريم. اگر در يك خانواده‌ اختلاف ولو اندك وجود دارد، ما بايد آن را بين خودمان نگه داريم. ما در پرسپوليس جاسوس نداريم و همه بازيكنان يك دل و صميمي هستند.

 

زارع با اشاره به اين كه بعيد است پرسپوليس بازيكن خارجي براي ليگ قهرمانان آسيا بگيرد، گفت: ما امروز ليست بازيكنانمان را از طريق فدراسيون براي AFC مي‌فرستيم. ضمن اين كه تيم ملي بوركينافاسو هم خدا را شكر از جام ملت‌هاي آفريقا حذف شده و ممدوتال به زودي به پرسپوليس بازي مي‌گردد.

 

وي درباره سفر هاشميان به آلمان گفت: در قرارداد هاشميان ذكر شده بود كه او در اين مقطع زماني براي شركت در كلاس مربيگري به آلمان برود. هاشميان با موافقت دنيزلي به آلمان رفت. البته سردار رويانيان علاقمند بود كه هاشميان در دو بازي ذوب آهن و استقلال، پرسپوليس را همراهي كند، اما اين اتفاق نيفتاد.

 

وي در ادامه درباره درخواست بخشش نصرتي از سوي فدراسيون فوتبال گفت: نصرتي بازيكن بزرگي براي فوتبال ما بوده و با تيم ملي افتخارآفريني‌هاي زيادي كرده است. او بعد از اشتباهي كه انجام داد، چند بار عذرخواهي كرد و حالا ما بايد به او كمك كنيم تا او بار ديگر به فوتبال باز گردد. من امروز با كفاشيان هم صحبت كردم. او گفت ما آمادگي داريم درباره بازگشت نصرتي بعد از داربي تصميم بگيريم، اما در حال تلاش هستيم كه نصرتي را به داربي برسانيم.

 

جمشيد زارع در پايان گفت: به همه هواداران اين قول را مي‌دهم كه فصل آينده يك تيم ايده‌آل و بزرگ با هدايت دنيزلي بسته خواهد شد تا پرسپوليس موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)