مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس اميدوار است كه انتقال مهرداد پولادي به اين تيم تا پايان امشب نهايي شود.

 

جمشيد زارع درباره آخرين وضعيت انتقال مهرداد پولادي به پرسپوليس گفت: پولادي در 20 روز گذشته مصاحبه‌اي نكرده بود اما متاسفانه يكي از روزنامه‌ها يك مصاحبه غير واقعي از پولادي منتشر كرده بود كه در واقع دشمني در حق او بود.

 

زارع ادامه داد: اين موضوع در حالي اتفاق افتاد كه ما توافقات نهايي را با كرماني‌ها انجام داده بوديم و فقط مانده بود كه رضايت‌نامه او در هيات فوتبال كرمان ثبت شود، اما متاسفانه بعضي‌ها پياز داغ اين موضوع را كمي زياد كردند. پولادي بازيكن جواني است و ممكن است در عصبانيت چيزي بگويد و ما نبايد اين قدر آن‌ها را بزرگ كنيم. مگر ساير بازيكنان مصاحبه نمي‌كنند؟ او از مردم كرمان و هيات مديره باشگاه مس عذرخواهي كرده و ان‌شاءالله تا پايان امشب كار قراردادش با پرسپوليس نهايي مي‌شود.

 

جمشيد زارع با بيان اين كه باشگاه پرسپوليس فهرست بازيكنان اين تيم را براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا دو روز قبل فرستاده گفت: ما تا يك هفته‌ پيش از آغاز مسابقات هم وقت داريم كه اين فهرست را تغيير دهيم و اگر خواستيم نام بازيكني را از آن حذف و به آن اضافه كنيم.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره احتمال حضور پژمان نوري و ادينيو در جمع سرخپوشان در ليگ قهرمانان آسيا، گفت: در حال پيگيري اين بحث هستيم و مي‌خواهيم ببينيم كه قوانين فوتبال امارات چگونه است. آيا مي‌توانيم از اين دو بازيكن استفاده كنيم يا خير؟ هنوز به طور رسمي با آن‌ها مذاكره نكرده‌ايم، اما پالس‌هايي بين طرفين ردوبدل شده است.

 

زارع در ادامه درباره داربي هفتاد و چهار هم گفت: داربي براي ما از اين جهت مهم است كه در بازي‌هاي قبل نتوانسته‌ايم انتظارات به حق هواداران را برآورده كنيم، اما با شرايطي كه الان در تيم داريم و آمدن دنيزلي و بازگشت مصدومان همه آماده هستند و همه دست به دست هم داده‌اند كه ما يك بازي متفاوت را انجام دهيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه برخلاف داربي قبل كه پرسپوليس غايبان زيادي داشت، در اين بازي استقلال چند بازيكن خود را در اختيار ندارد، گفت: در هر صورت ما شرايط خوبي داريم و مطمئن هستم كه پيروز اين بازي ما هستيم. ضمن اين كه از هواداران پرسپوليس هم انتظار داريم كه فرهنگ بالاي خودشان را در بازي روز پنجشنبه نشان دهند و فقط تيم خودشان را تشويق كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)