مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسولیس گفت: جو دوستی بیش از هر زمان دیگری در تیم به چشم می‌آید و همه این موضوع را تأیید می‌کنند.

 

جمشید زارع اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که دنیزلی داده بود، اردوی خوبی را در قطر برگزار کردیم و تمرینات‌مان در شرایط مناسبی دنبال شد. بازیکنان هم با انگیزه و شادابی خاصی در تمرینات حضور داشتند.

 

باید از باشگاه الاهلی که کمک زیادی به ما کرد و ورزشگاه اصلی‌اش را در اختیار ما گذاشت،تشکر کنیم. سفیر ایران در قطر هم زحمات زیادی برای ما کشید.

 

وی در مورد دیدار فردا با الهلال گفت: آماده‌ایم که یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و امیدوارم دست پر به ایران برگردیم. تمام هدف ما این است که الهلال را در خانه‌اش شکست دهیم.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به برخورد مسئولان الهلال در فرودگاه ریاض عنوان کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای این سفر داشتیم و تمام نگرانی‌هایمان را برای ورود به عربستان به مسئولان الهلال اعلام کرده بودیم و خواستیم تسهیلات خوبی را برای ما فراهم کنند تا اتفاقات گذشته تکرار نشود و آنها هم طبق قولی که داده بودند عمل کردند و نهایت احترام را گذاشتند.

 

زارع در مورد مشکل کریمی و دنیزلی گفت: بین این دو هیچ مشکلی وجود ندارد و حاشیه‌هایی که مطرح می‌شود برای این است که دوست ندارند ما نتیجه بگیریم.

 

وی تأکید کرد: اگر بازیکنی در تمرین روی پای هم‌تیمی‌اش تکل می‌زند، معنی‌اش این نیست که با او مشکل دارد و اگر سرمربی سر یک بازیکن فریاد می‌زند قطعاً با او اختلاف ندارد. به نظر من دامن زدن به این حاشیه‌ها چیزی را درست نمی‌کند.

 

قائم مقام پرسپولیس افزود: واقعیت این است که جو دوستی بیش از هر زمان دیگری در تیم به چشم می‌آید و همه این موضوع را تأیید می‌کنند. نباید زیاد به مسائلی که عنوان می‌شود توجه کرد، همه با هم متحد شده‌ایم که الهلال را در خانه شکست دهیم.

 

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال ساعت 21 فردا (چهارشنبه)برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)