مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس در برنامه این هفته ورزش بدون ویرایش پاسخگوی سئوالات مازیار ناظمی مجری برنامه بود.

 

مردی که می گوید رفاقت 25 ساله با رویانیان او را باشگاه پرسپولیس کشانده و البته از کودکی یک پرسپولیس دو آتیشه بوده است! خواندن اظهارات متفاوت سردار زارع از وضعیت باشگاه پرسپولیس خالی از لطف نیست:

 

قرمز دو آتشه هستم

یک پرسپوليسي دو آتشه بودم و هستم و خواهم بود از دوران کودکی به علی پروین و جعفر کاشانی علاقمند بودم وي در پاسخ به اين سوال كه مثل سردار رويانيان نشود كه قبلا گفته بود استقلاليم ! مطمئن باشيد هميشه قرمز بودم.

 

خاطر سردار رويانيان از برنامه نود و فردوسي پور مكدر است

زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال برنامه ورزش بدون ويرايش راديو گفت وگو كه چرا رويانيان مدتي است با برنامه نود گفت وگو نميكند گفت : خاطر سردار از رفتارهاي فردوسي پور و برنامه نود مكدر است و حتي خود من هم مدتهاست كه نود را نگاه نميكنم چرا كه اين برنامه كمكي به حل مشكلات پرسپوليس نكرده است.

 

دنيزلي را دلالها معرفي نكردند ، سفير ايران نقش مهمي داشت

چطور شد رفتيد سراغ دنيزلي ؟ زارع در پاسخ اين سوال گفت :وقتی پرسپوليس در هفته پنجم ليگ برتر در رتبه پانزده جدول بود همه استادیوم یک صدا نام دنیزلی را صدا زدند ما هم مطالعه کردیم شناخت قبلی داشتیم و مشاوره هایی که کارشناسان دادند ما را متقاعد کرد که سراغ اين سرمربی برویم تا پرسپولیس را از این وضع نجات بدهد اقاي حسين پور سفير ايران در تركيه هم نقش مهمي در ايجاد ارتباط با آقاي دنيزلي داشتند درست است كه اول ما سراغ دنيزلي رفتيم ولي در ادامه چراغ سبز را خود دنيزلي نشان داد وقتی ايشان علاقه قلبی اش را در ملاقات با سفير ما اعلام کرد از آقای رویانیان خواهش کردیم که به خواسته به حق هواداران احترام بگذارند و با مذاکره مستقیم ، دنيزلي به ايران بياييد كه اينطور هم شد.

 

پروين هم دنيزلي را دوست دارد !

وقتي از مخالفان دنيزلي و خصوصا نظر اقاي پروين سوال شد ، قائم مقام پرسپوليس گفت آقای پروین شاید متهم به این نوع نگرش بود که اساسا با سرمربی خارجی مخالف باشد ولی صادقانه می گویم که مخالفتی نکرد و بارها از حضور آقای دنیزلی حمایت کرد آقای پروین به موفقیت تیم فکر میكند و به فکر موقعیت خودش نبود و مثل همه پیشکسوتان پرسپولیس تمایل خودش را برای ورود دنیزلی به ایران و سرمربیگری تیم پرسپولیس نشان داد.

 

اميدوارم يك تيم دسته يكمي يا دومي به مايلي كهن بدهند!

انتقادات شديد مايلي كهن اوقات مسئولان جديد پرسپوليس را تلخ كرده است قائم مقام پرسپوليس درمورد اظهارات اخير اين پيشكسوت پرسپوليس مبني بر ناكارآمدي رويانيان به برنامه ورزش بدون ويرايش راديو گفت وگو گفت : اینکه یک پیشکسوت به خودش اجازه بدهد و خودش را در سطحی ببیند که مدیریت جدید باشگاه هر تصمیمی خواست بگیره با مشورت ایشان باشد یک پندار غلطی است من پیشنهادم  این است که تیم دسته اولی و دومی برای مایلی کهن پیدا کنید تابه ايشان كمكي شود.

 

فتح الله زاده كم لطفي ميكند ،با استقلال مشكل داريم

با همه احترامی که براي فتح الله زاده قائل هستیم ولي در باشگاه استقلال بعضی شیطنت ها مانع از رفاقت و صمیمیت می شود ما دنبال درآمدزایی بیشتر هستیم دنبال خلعتبری رفتیم ولي فردا از رسانه ها شنیدیم که استقلال هم دنبال او است. آقای پولادی را می خواستیم ديديم باشگاه استقلال کم لطفی ميكند و روی هر بازیکنی که ما دست می گذاریم آقای فتح الله زاده دنبال اوست در حاليكه در آن پست بازيكن دارد.

 

الان شش ميليون تومان در حساب پرسپوليس است !

زارع در مورد موجودي سه هزار توماني حساب باشگاه در هنگام استعفاي حبيب كاشاني هم گفت :از روزی که وارد باشگاه شدیم تمام دارایی های باشگاه و حساب جاری باشگاه را مستندسازی کردیم دعوت کردیم از یک موسسه حساب رسی قانونی بنام داوران حساب كه بیایند همانجور که در سازمان های دولتی متداول است حسابرسی و طی گزارشی به مجمع اعلام کنند انقدر طلبکار رأی مراجع قضایی را براي توقیف اموال باشگاه داشتند كه به محض اینکه پولی واریز می شد اولین شاکی می توانست برداشت کند ولي امروز كه خدمت شما هستم شش ميليون تومان در حساب داريم.

 

حبيب كاشاني بيشتر پولها را خرج كرده بود

زارع در مورد کمک اسپانسر ها گفت دو تا اسپانسر باشگاه داشت که بانک شهر بود و یک مجتمع تجاری بود یک چیزی حدود نود درصد رقم قرارداد را مدیریت قبلی براساس نیازی که داشت یک جا گرفته بود و برای هزینه های باشگاه استفاده کرده بودحتي وقتي به سازمان لیگ مراجعه کردم تا سهم باشگاه را از حق پخش تلویزیونی و مطالباتمان از بلیت فروشی و تبلیغات محیطی بگيريم سردار محمدی اعلام کرد که شما نه تنها طلبکار نیستید بلکه ۹۰۰ ميليون هم بدهكار هستید به هر حال دستگاههای نظارتی هستند و می آیند، هم من و هم سردار رویانیان  وسواس داریم نسبت به وضع مالی برای اینکه شائبه ایجاد نشود.

 

با اين روحيه رويانيان مشكل دارم ، شهرداري از پرسپوليس شكايت نميكند

من ایشان را بیست و پنج ساله می شناسم و عادت دارند اگر هزار تومان هم در جیبشان باشد وانمود می کند که پولدارترین آدم است این طبیعت آقای رویانیان است و این روحیه کار من را هم سخت تر کرده است و  این ایراد به آقای رویانیان وارد است در همان ابتدا ما یک وام دو میلیاردی از وزارت ورزش گرفتيم يك ميليارد هم از يك بانك وام گرفتيم  و یک میلیارد و نیم هم اسپانسر دادند تا بتوانيم كمي مشكلات پرسپوليس را سامان دهيم همين جا بگويم هر پولي وزارت ورزش به ما داده به استقلال هم داده است البته بانك شهر مي خواست شكايت كند كه با كمك شهردار محترم و معاون اداري و مالي شهرداري فعلا از اين شكايت صرف نظر كرده و به ما مهلت داده اند.

 

دنيزلي به ما مهلت داده ، دايي صد ميليون تومان طلبكار است  

زارع در مورد ميزان كل بدهي هاي پرسپوليس به برنامه ورزش بدون ويرايش گفت : در مجموع از سال ۱۳۷۶ به اين طرف يك بدهي ۱۵ ميليارد توماني براي باشگاه پرسپوليس مانده است . همه جور طلبكار هم داريم از بازیکنان جدید و قدیم پرسپوليس ، افراد حقیقی و حقوقی ،دفاتر هواپیمایی و پیمانکاران در لیست طلبکارهای ما هستند البته در دفاتر مالي هم اقاي دايي صد ميليون تومان طلبكار است ما حتي قرار بود قبل از انعقاد قرارداد با اقاي دنيزلي یک رقمی را به او بدهیم كه توان مالي نداشتيم ولي آقای دنیزلی بنا به احترامی كه براي باشگاه قائل بود به ما فرصت داد ما حتي بازیکني داريم كه در چند دوره باشگاه توپ زده و با طلبهاي گذشته اش حدود نهصد میلیون تومان ! میخواهد.

 

مهدوي كيا وضع مالي پرسپوليس مي داند

 سردار رویانیان اعتقاد قلبی به حضور مهدوی کیا داشت و در ماههای پایانی تصمیم داشت که مهدوی کیا را به خدمت بگیرد براي همين با موافقت دنيزلي اين اتفاق افتاد البته همين جا از اقاي عابديني مدير عامل داماش هم تشكر ميكنم و اميدوارم بر سر مسايل مالي هم كمك بيشتري كند زارع در مورد قرارداد مهدوي كيا هم گفت ايشان وضع مالي باشگاه را مي داند و پيراهن پرسپوليس برايش عزيز است.

 

انتقال حقيقي قطعي شد

همين امروز پاسخ مثبت رابين كازان روسيه را براي انتقال عليرضا حقيقي دريافت كرديم و از راه ترانسفر او بخش مهمي از مبلغ آقاي دنيزلي را هم پرداخت ميكنيم.

 

بساط ليدرها را جمع كرديم

قدرت ليدرها در زمان مديريت قبلي زياد بود در همه جاي باشگاه از دفتر مدير عامل تا دم در باشگاه جولان مي دادند و البته مسايل و مشكلات متعددي را هم بوجود آوردند كه در شان باشگاه پرسپوليس نبود براي همين با نظر اقاي رويانيان تصميم گرفتيم اين بساط جمع شود و كانون مشوقان داشته باشيم و افرادي هم هدايت آن را بر عهده بگيرند كه از مراجع ذي صلاح تائيد شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)