مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اظهارات مدیرعامل باشگاه ملوان را رد کرد.

 

به نقل  از فارس ، مازیار زارع در خصوص اظهارات بهمن صالح نیا در برنامه شب گذشته ۹۰ درباره اینکه او، نوری و حسینی حاضر نشدند با 750 میلیون به ملوان بیایند اظهار داشت: فشار روی بهمن صالح‌نیا در ملوان زیاد است و به همین دلیل توپ را به زمین حریف می اندازند. اظهارات ایشان صحیح نیست.

 

 

 

وی افزود: در آن جلسه یک کلام درباره پول حرف نزدیم. من با پرسپولیس قراداد داشتم و آن وقت آقای صالح نیا قرارداد بیاورد و من امضا کنم؟ اصلا با عقل جور درمی‌آید. قطعا اگر صالح نیا قصد عقد قرارداد با من را داشت باید با باشگاه پرسپولیس حرف می‌زد.

 

زارع ادامه داد: مبلغ ۷۵۰میلیون تومان که آقای صالح نیا می‌گوید به ما پیشنهاد داده از پولی که من از پرسپولیس می‌گیرم خیلی بیشتر است. مگر می‌شود این پیشنهاد به من بشود و آن را قبول نکنم.

 

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: هواداران ملوان همه چیز را می‌دانند. اگر حرف آقای صالح‌نیا درست باشد و من با ملوان قرارداد امضا می‌کردم جواب پرسپولیس که با آن قرارداد داشتم را چه می‌دادم. صالح نیا یک روز مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات سراغ ما آمد.

 

زارع درباره دیدار فردا با مقابل شاهین بوشهر گفت: می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی با دنیزلی به 3 امتیاز لازم برسیم. شرایط خیلی بهتر شده و بازیکنان مصدوم ما حضور دارند و محروم هم نداریم. شاهین تیم خوبی است اما دیگر دوست نداریم در ورزشگاه آزادی امتیاز از دست بدهیم.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)