مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ قرارداد کدام سرمربی لیگ برتر اعلام شده که بخواهیم رقم قرارداد دنیزلی را اعلام کنیم.

جمشید زارع پس از نشست خبری مصطفی دنیزلیگفت: زمانی که به پرسپولیس آمدیم هواداران  از وضعیت تیم ناراضی بودند و حتی پرسپولیس تا رده 15 جدول سقوط کرد. در همان زمان هواداران در ورزشگاه نام دنیزلی را صدا می‌زدند که در تاریخ 2 آبان ماه من به عنوان قائم مقام و نماینده تام الاختیار باشگاه به ترکیه رفتم و با دنیزلی مذاکره کردم.

وی در مورد اینکه رقم قرار داد دنیزلی چقدر است گفت: رقم قرار داد کدام سرمربی لیگ برتری اعلام شده که ما بخواهیم رقم قرار داد دنیزلی را اعلام کنیم؟ با این حال اگر دنیزلی مایل باشد می‌تواند مبلغ قرار دادش را اعلام کند. این حق طبیعی دنیزلی است که نخواهد مبلغ را اعلام کند. مدت قرار داد او یک سال و نیم است و قرار دادی کاملا شفاف داریم. ما در پرسپولیس هیچ چیزی پنهان نداریم و در اتاق شیشه‌ای کار می‌کنیم که همه می‌توانند در آن نظارت کنند.

زارع در مورد دستیاران دنیزلی گفت: با او توافق شده که یک دستیار از ترکیه با خودش بیاورد و دستیاران ایرانی‌اش با نظر او انتخاب خواهند شد اما اسمی از کسی در حال حاضر نمی‌برم. هواداران پرسپولیس دنیزلی را می‌خواستند و اکنون ما او را به این تیم آورده ایم. مطمئنم پرسپولیس در نیم فصل دوم با دنیزلی به اوج خود باز می‌گردد.

قائم مقام پرسپولیس در مورد اینکه قرار است دنیزلی مدیر آکادمی پرسپولیس هم باشد یا فقط سرمربی تیم بزرگسالان است گفت: در مفاد قرار داد پرسپولیس آمده است او سرمربی تیم بزرگسالان است و نظارت کلی هم بر تیم‌های پایه و آکادمی پرسپولیس نیز خواهد داشت.

زارع در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: قبل از حضور دنیزلی فهرستی از بازیکنان مورد نظر از کادر فنی گرفته‌ایم و با هماهنگی دنیزلی کارها را انجام می‌دهیم. من مامور هستم با نظر کمیته فنی و سرمربی پرسپولیس بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم و مذاکرات خوبی با بازیکنان داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: هواداران حق دارند که پرسپولیسی قدرتمند بخواهند، تیمی که 50 سال قدمت دارد و نه در ایران و در سراسر جهان هوادار دارد. یکی از خواسته‌های آنها حضور دنیزلی در ایران بود.

قائم مقام پرسپولیس در مورد اینکه چرا اجازه داده نشده امروز از دنیزلی خبرنگاران سؤال بپرسند گفت: 99 نفر  ثبت نام کرده بودند و به خاطر کمبود وقت این اتفاق نیفتاد و باید باید مراسم قرعه کشی را انجام می‌دادیم. در هر حال من از وضعیتی که پیش آمد از خبرنگاران عذر خواهی می‌کنم.

زارع در مورد شایعه جذب وحید طالب لو گفت: من با طالب‌لو مذاکره کردم. او از بازیکنان خوشنام فوتبال ایران است و از ما خواست که با رئیس هیئت مدیره و مدیریت باشگاه شاهین در مورد جذبش صحبت کنیم که در نهایت افراشته با جدایی طالب‌لو مخالفت کرد.

وی در مورد جذب شکوری گفت: بهتر است اسمی از بازیکنان نبریم و مذاکرات خود را همچنان ادامه بدهیم.

وی در مورد جذب خلعتبری و اینکه استقلال نیز خواهان جذب او است گفت: باشگاه نماینده‌ای برای مذاکره با باشگاه الغرافه قطر اعزام خواهد کرد. مدیر برنامه‌های خلعتبری به ما گفت است خلعتبری مایل به حضور در پرسپولیس است البته چند باشگاه در منطقه نیز خواهان جذب این بازیکن هستند.

زارع در مورد پیشنهاد روبین کازان به علیرضا حقیقی گفت: دو دوره با نماینده باشگاه روبین کازان در باشگاه پرسپولیس مذاکره کردم. ما پیشنهاد خود را برای انتقال حقیقی به این باشگاه داده‌ایم و آنها نیز به طور تلویحی با رقم قرار داد ما موافق کرده‌اند. فردا پاسخ رسمی روسیه در مورد انتقال حقیقی را دریافت می‌کنیم و امیدواریم حقیقی به عنوان اولین بازیکن از فوتبال ایران به روسیه برود.

وی ادامه داد: بعد از کارگاهی که در مالزی در مورد لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود یا من یا رویانیان به روسیه سفر خواهیم کرد و با باشگاه رابین کازان قرار داد همکاری مشترک امضا می‌کنیم. رابین کازان یک باشگاه بزرگ در روسیه است که توانسته بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهد. زبان ورزش زبان صلح و دوستی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)