مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس تاکید کرد که پس از آخرین دیدار لیگ برتر اسامی بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده را اعلام خواهد کرد.

قبل از تمرین امروز جلسه‌ای بین زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی برگزار شد.

زارع به عنوان نماینده رویانیان خطاب به بازیکنان گفت: دوست داریم بازی با داماش و حواشی‌ آن را فراموش کنیم. نقش شما بازیکنان و ما مدیران کاملا مشخص است و باید بستری آماده شود تا پرسپولیس با نتایج خوب از اتفاقاتی که تلخ بود به سادگی عبور کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: دنیزلی هنوز هیچ لیستی به ما نداده و حرف‌هایی که در این باره می‌زنند کذب است. من از شما بازیکنان خواهش می‌کنم به این اسامی توجهی نکنید و فقط به شکست سپاهان و دیدار حساس الغرافه فکر کنید.

مصطفی دنیزلی نیز در جمع بازیکنان گفت: من هیچ لیستی به باشگاه ندادم. هر وقت بازی‌ها تمام شد لیست خودم را اعلام خواهم کرد. خواهش می‌کنم به لیست‌هایی که به عنوان مانور تبلیغاتی انتشار پیدا می‌کنند توجهی نکنید. امیدوارم دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس نتایج خوب خود را تکرار کند. هر وقت آخرین بازی لیگ برتر تمام شد آن موقع لیست خودم را اعلام خواهم کرد. باید کاری کنیم تا حیثیت از دست رفته را با توجه به تلاش مسئولان بدست آوریم.

در پایان مجددا زارع خطاب به بازیکنان گفت: دوست دارم با حرف‌هایی که زده شد با توجه به دستورات کادرفنی ترتیبی اتخاذ شود تا مقابل سپاهان به یک نتیجه خوب برسیم. حق و حقوق باشگاه را از مسئولان فدراسیون از طریق سلسله مراتب خواهیم گرفت و از راه قانونی این کار را خواهیم کرد. دوست داریم در بازی با سپاهان غرور از دست رفته باز گردد هرچند معتقدیم شکست مقابل داماش اشتباه داور و تحمیلی بود.

وی افزود: باز هم تکرار می‌کنم به گمانه‌زنی‌ها و تماس‌های مشکوک توجه نکنید. دنیزلی بعد از آخرین بازی لیست مورد نظر را اعلام می‌کند. سعی خواهیم کرد بستری درست شود که حق کسی ضایع نشود. همه باید برای موفقیت پرسپولیس و شاد کردن هواداران فهیم در بازی‌های آینده و فصل نقل و انتقالات بجنگیم.

 

گفتنی است تماس های دلال ها با بازیکنان پرسپولیس و این که گفته می شود بازیکنان جایگزین آنها خریداری شده و دیگر جایی در لیست تیم ندارند موجب به هم ریختن تمرینات این تیم شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)