پرسپولیس نیوز : قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس گفت: اگر کسی تخلفی کرده و اشتباهی انجام داده، دادگاه قضایی به پرونده او ورود می کند، دیگر این همه حرف و حدیث برای چیست؟

جمشید زارع درباره صحبت هایی که در روزهای اخیر علیه محمد رویانیان مطرح شده اظهار داشت: من در برهه ای با رویانیان به مشکل خوردم و از تیم پرسپولیس جدا شدم اما حالا می فهمم که رویانیان هر کاری کرده برای عزت و سربلندی پرسپولیس بوده است. محبوبیت او نزد هواداران پرسپولیس مشخص است و واقعا سزاوار این هجمه ها نیست.

وی ادامه داد: من به مدیریت رویانیان انتقادهایی را وارد می دانم و قطعا او اشتباهاتی داشته است اما این همه اظهارنظر علیه او منطقی نیست. اگر کسی تخلفی کرده و اشتباهی انجام داده، دادگاه قضایی به پرونده او ورود می کند، دیگر این همه حرف و حدیث برای چیست؟ من کتمان نمی کنم که او اقدامات اشتباه هم انجام داده ولی متاسفانه به قدری در ورزش ما اخلاق گم شده که هرکسی به خودش اجازه می دهد، اینطور اظهارنظر کند.

زارع در پایان افزود: من با رویانیان چند روز قبل به صورت تلفنی صحبت کردم. او از اتفاقات پیش آمده ناراحت بود. اینطور افکار عمومی را منحرف کردن درست نیست و امیدوارم این حواشی به پایان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)