مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه فعلا در مورد وضعیت محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال این باشگاه صحبت نمی‌کند، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس را به روزهای اوج بازگردانیم.

 

جمشید زارع پیش از آغاز تمرین صبح چهارشنبه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت تا وضیت آماده سازی این تیم را زیرنظر بگیرد. قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

باشگاه مسیر طبیعی‌اش را طی می کند، تیم هم وضعیت خوبی دارد و از امروز خود را برای حضور موفق در جام ولایت آماده می کند.

 

وی با بیان اینکه حضور در جام ولایت فرصت بسیار خوبی است تا در تعطیلات لیگ بازیکنان دور هم جمع شده و در این مسابقات ضمن بازسازی روحی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کنند، ادامه داد: حضور در جامی که به نام ولایت نامگذاری شده، افتخار بزرگی است و امیدواریم  برابر حریف پاراگوئه‌ای و تیم استقلال در این جام قدرت پرسپولیس را به نمایش بگذاریم.

 

وی در مورد اینکه اهداف باشگاه پرسپولیس در فصل جاری چیست، اظهار داشت: هدف اصلی ما کسب سهمیه آسیایی است. در جام حذفی هم با تمام وجود به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کنیم.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه باشگاه مسیر خودش را با رفاه و همدلی طی می کند، ادامه داد: انتظار داشتیم با برد شیرین مقابل داماش به آرامش برسیم و این پیروزی استارت خوبی برای بازگشتن به روزهای اوج پرسپولیس باشد اما شرایطی پیش آمد که غافلگیر و مبهوت شدیم.

 

زارع اضافه کرد: باید خیلی سریع از این بحران عبور کنیم و نباید بگذاریم اتفاقات اخیر تمام عملکرد باشگاه بزرگ پرسپولیس را تحت الشعاع قرار دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس مدیر بزرگی دارد که با اهداف بزرگی به این تیم آمده است. ما همگی باید دست به دست هم دهیم تا این تیم را به روزهای اوجش بازگردانیم.

 

زارع همچنین درباره وضعیت نهایی محمود خوردبین گفت: اجازه بدهید در نشست‌های روزهای جاری در این خصوص اظهارنظر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)