مرجع خبری پرسپولیس : جمشید زارع گفت: ورزش و فرهنگ دو جزء تفکیک ناپذیر هستند. اساس ورزش یعنی قهرمانی در عرصه اخلاق و منش پهلوانی را به کسب جام قهرمانی بدون اخلاق و جوانمردی ترجیح می دهیم.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در حاشیه هم اندیشی اخلاق در فوتبال در شهر مشهد مقدس برگزار شد، در پاسخ به خبرنگاران گفت: فوتبال یک پدیده پرطرفدار و پر مخاطب اجتماعی است.

پس بنابراین اخلاق و رفتار شایسته باید محور رفتار حرفه ای و اجتماعی مدیران، مربیان و بازیکنان باشد.

 

جمشید زارع در خصوص اصول اخلاق در فوتبال اظهار داشت: باید نگاه جامعه ورزش به ویژه فوتبال برگرفته از آموزه های دینی ما و بزرگان و اسطوره های ورزشی مثل مرحوم دهداری و شادروان تختی باشد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه، کار فرهنگی در باشگاه ها را حائز اهمیت دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران مبنای فرهنگی داشت، پس بنابر این اساس فعالیت های اجتماعی مثل فوتبال و باشگاه های فوتبال ما باید کار فرهنگی باشد.

 

جمشید زارع همچنین افزود: ورزش و فرهنگ دو جزء تفکیک ناپذیر هستند. اساس ورزش یعنی قهرمانی در عرصه اخلاق و منش پهلوانی را به کسب جام قهرمانی بدون اخلاق و جوانمردی ترجیح می دهیم.

 

وی در پایان گفت: خوشبختانه در باشگاه بزرگ پرسپولیس و تیم محبوب پایتخت بازیکنان و کادر فنی بسیار با اخلاق و محجوب در میان جوانان و جامعه وجود دارند که مدیران باشگاه همواره به وجود آنها افتخار می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)