مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط خوب این تیم گفت: اگر مانند نیمه دوم دیدار برابر تراکتورسازی بازی کنیم صددرصد برنده بازی با استقلال خواهیم شد.

مازیار زارع در نشست خبری پیش از دربی 73 که بعدازظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق افزود: این دیدار با همه دربی‌ها فرق می کند. مدت‌های زیادی است که دو تیم در جام حذفی با هم روبه‌رو نشده‌اند و همین مسئله باعث شده بازی فردای آنها از حساسیت زیادی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه تیم روند خوبی داشته ادامه داد: ما در 12 هفته اخیر دو باخت داشته‌ایم که در دیدار با تراکتورسازی حق‌مان باخت نبود. شرایط تیمی ما خوب است و اگر مانند نیمه دوم دیدار برابر تراکتورسازی بازی کنیم صددرصد برنده دربی خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در بازی گذشته تیم استقلال به خاطر عملکرد خوب تیموریان و جباری برنده شد، اظهار داشت: درست می گویید جنگ اصلی در خط هافبک است. در بازی رفت ما خوب نبودیم و به همین دلیل استقلالی‌ها سوار بر بازی شدند اما در حال حاضر شرایط ما بسیار خوب است و همه بازیکنان آماده هستند.

زارع در پایان تصریح کرد: امروز علی کریمی هم آماده است و همان علی جوانی است که مهار کردن آن کار سختی است. قطعا بازیکنانی مانند علی کریمی، نوری و بادامکی را به راحتی نمی توان در این دیدار مهار کرد و آنها می توانند با عمکرد خود در موفقیت تیم نقش داشته باشند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:15 فردا جمعه با قضاوت هدایت ممبینی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)