بعد از جام حذفی حرف های بسیاری برای گفتن دارم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فعلا در مورد بازي با ملوان صحبت نمي‌كنم، اما بعد از اين ديدار حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم.


مازيار زارع اظهار داشت: همان طور كه به خيلي‌ها قول داده بودم، ما اكنون 2 قدم ديگر تا قهرماني در جام حذفي و گرفتن يك جام هستيم. اميدوارم در اين 2 قدم هم موفق باشيم تا ناكامي‌هاي ليگ برتر را جبران كنيم.

زارع در خصوص بازي با ملوان هم گفت: اجازه بدهيد درباره اين بازي اصلا حرفي نزنم. ترجيح مي دهم كه صحبت هايم را به بعد از مسابقه رفت و برگشت در فينال جام حذفي موكول كنم.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه شما سال ها براي ملوان بازي كرديد، آيا اكنون دوست داريد پرسپوليس با برتري مقابل تيم سابق‌تان قهرمان شود،گفت: با توجه به سختي‌هاي كه كشيده‌ايم مگر مي‌شود دلم نخواهد پرسپوليس قهرمان شود! من هم مثل همه پرسپوليسي ها دوست دارم تيم ما قهرمان شود.

 

زارع در پايان در خصوص دعوتش به تيم ملي نيز گفت: اين اتفاق را به فال نيك مي‌گيرم. انگيزه دارم تا خودم را ثابت كنم، مخصوصاً بعد از اتفاقاتي كه در چند مدت قبل برايم در تيم ملي افتاد. در اين زمينه نيز بعد از بازي با ملوان حرف‌هايم را خواهم زد، چون نمي‌خواهم تمركزم را از دست بدهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)