مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس می گوید این هجمه علیه مدیریت پرسپولیس کار درستی نیست.

 

جمشید زارع از مدیران ارشد ورزش کشور که به تازگی حکم قائم مقامی پرسپولیس را گرفته و از امروز در سمت جدیدش مشغول به کار شده است ، اعتقاد دارد باید زمان در اختیار تیم جدید مدیریتی گذاشته شود.

او درباره مسئولیت جدیدش می گوید: «به هر حال من سال های زیادی از کارم را در مدیریت های مختلف ورزشی گذراندم ، یک پرسپولیسی دو آتشه قدیمی هم هستم پس نباید تعجب کرد که حالا مسئولیتی در این تیم داشته باشم. به هر حال سالها در فدراسیون های مختلف و مدیریت های ارشد سازمان ورزش بودم و حالا هم سعادتی شده تا در باشگاه پرسپولیس ، مسئولیتی داشته باشم.»

 

 

او درباره حضور رویانیان در پرسپولیس می گوید: «من 25 سال است که همیشه در کنار رویانیان بودم و در سنگر های مختلفی، تلاش های او را به چشم دیدم. رویانیان هر جا که بوده ، توانسته بحران ها را جمع کند و یک مجموعه موفق برای خود بسازد. سال هاست که در قامت یک خدمتگذار نظام در هر بخشی که رفته با تمام وجود کار کرده و موفق شده است و حالا می خواهد این تجربه را در پرسپولیس پیاده کند. فکر می کنم بهترین راه این است که فرصت در اختیار او گذاشته شود . شاید اگر تنها چند ماه به او زمان بدهیم و در یک فضای منطقی ، بنشینیم عملکرد او را نگاه کنیم ، می بینید که پرسپولیس بحران را پشت سر می گذارد و قطعا به موفقیت می رسد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)