مرجع خبری پرسپولیس : طبق اظهارات خود پيش از انجام بازي برگشت فينال جام حذفي، پس از مسجل شدن قهرماني پرسپوليس به رختكن رفت تا شاهد ناراحتي همشهري‌هاي متعصب خود نباشد.

 

به هر حال اين هم از خواص فوتبال آماتوري ايران است كه فوتبال دوستان كشورمان به بازيكنان اين مجال را نمي‌دهند تا با خروج از تيم مورد علاقه‌شان، در تيمي ديگر با خيالي آسوده به فعاليت بپردازند.

 

اين مشكل هميشگي مازيار زارع پيش از ترك ملوان بوده و هر زمان كه در انزلي برابر تيم سابق خود به ميدان رفته،‌ نتوانسته آن بازيكن هميشگي باشد. هر چند سخت، اما بالاخره دقايقي با هافبك انزلي‌چي پرسپوليس از قهرماني سرخ‌ها در شهر زادگاهش صحبت كرديم.

 

سلام چه خبر؟

 

سلامت باشي؛ خبر خاصي نيست. بعد از بازي در انزلي ماندم تا هم استراحت كنم و هم چند وقتي را در كنار خانواده‌ام باشم. چون از اين فرصت‌ها كمتر نصيب‌مان مي‌شود.

بعد از قهرماني پرسپوليس و بروز آن همه حادثه چطور در خيابان‌هاي انزلي راه مي‌روي؟
فكر كردي چه خبر است؟ به لطف خدا مردم شهرم هميشه حرمت من را نگه داشته‌اند. چرا فكر كردي بايد اتفاق خاصي بيفتد؟!

خب بالاخره تعصب شديد مردم انزلي به ملوان را ديدم و ناراحتي‌شان پس از پايان بازي نيز بيانگر همه چيز بود؟
بله، به هر حال ملوان و مردم انزلي دو عنصر جدايي‌ناپذير از يكديگر هستند. ناراحتي‌شان بعد از بازي نيز طبيعي بود.

برنامه 90 صحنه‌هايي را درباره حوادث بعد از بازي نشان داد كه ناراحت كننده بود؟
زمان آن اتفاقات من در رختكن بودم و چيزي نديدم. من هم مثل شما تصاوير تلويزيوني را ديدم. خب ديگر چه نظري بايد داشته باشم، وقتي تصاوير خودشان با آدم صحبت مي‌كردند.

جشن قهرماني هم كه برگزار كردند جاي هزار ايراد و حرف و حديث داشت؟
لابد مسوولان اين طور تشخيص داده بودند. پرسپوليس تيم بزرگي است كه ميليون‌ها هوادار دارد. فكر مي‌كنم برنامه‌ريزي مناسبي براي اين كار ترتيب داده نشده بود. حالا هر چه بگوييم ثمري ندارد و به قول معروف كار از كار گذشته است.

همان طور كه پيش از بازي گفته بودي، براي جشن به زمين نيامدي؟
بله، قبلا هم گفته بودم كه در صورت قهرماني با اجازه علي آقا دايي به رختكن مي‌روم. به هر حال سخت بود كه پيش چشم مردمي كه سال‌هاي فراوان در لباس ملوان تشويق و حمايتم كرده‌اند، به جشن و شادماني بپردازم. مطمئن هستم هواداران پرسپوليس اين احساس من را به خوبي درك كرده‌اند و از اين بابت ناراحتي ندارند.

برخلاف بازي 29 اسفند 1389، اين بار 90 دقيقه در تركيب قرار گرفتي؟
بله خب، علي‌آقا دايي به من لطف داشتند؛ من هم با تمام توان آنچه كه وظيفه‌ام بود را انجام دادم. از اين بابت خدا را شكر مي‌كنم. ‌هر چند سخت بود، اما به هر حال تمام شد.

تيم‌ها در حال جذب بازيكن هستند، اما شرايط پرسپوليس هنوز مشخص نيست؟
به اميد خدا طي يكي، دو روز آينده همه چيز درست خواهد شد. مطمئن باشيد پرچم پرسپوليس زمين نخواهد افتاد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)