مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب پولادی و خلعتبری توافق ضمنی با آنها صورت گرفته است.

 

جمشید زارع پس از مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: به همه سختی‌ها در یک مسیر منطقی قرار گرفته و این پس نیز تا پایان مدت ماموریت تا روزی که باشیم سعی می‌کنیم کارنامه قابل قبول و شفافی را از خود به جای بگذاریم.

وی ادامه داد: با آمدن دنیزلی، مدیریت رویانیان و حمایت هواداران البته یار گیری خوبی که خواهیم داشت، آرامش به تیم باز می‌گردد. امیدوارم نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

زارع تاکید کرد: موافقت مهرداد پولادی را از باشگاه مس کرمان گرفته‌ایم و دیشب علی پروین این موضوع را به ما اعلام کرد.

وی در مورد وضعیت دروازه بانان این تیم گفت: قرار است با پیشنهاد رابین کازان حقیقی به این تیم بپیوند اما روز گذشته با معمارزاده صحبت کردیم و وی در تیم ما باقی خواهد ماند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد خلعتبری گفت: قرار است نماینده باشگاه برای مذاکره با این بازیکن راهی دوحه قطر شود. ما موافقت ضمنی خلعتبری را نیز برای پیوستن به پرسپولیس گرفته‌ایم، همچنین با محمدی و مهدوی کیا موافقت کردیم تا به این تیم بیایند.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال هم به دنبال خلعتبری است، گفت: بازیکن خوب همیشه همین‌طور است و خواهان زیادی دارد.

زارع در مورد اینکه این سؤال که فتح الله زاده گفته است با دنیزلی هم پرسپولیس را می‌بریم گفت: نظر ایشان برایم محترم است و باید تا روز دربی منتظر ماند. پرسپولیس با آمدن دنیزلی شرایط بهتری پیدا کرده و هر تیمی که در دربی 74 بهتر باشد موفق خواهد شد.

باآمدن دنیزلی خون تازه‌ای در پرسپولیس جاری شده و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)