مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي‌گويد كه معمار‌زاده بايد به خودباوري برسد و در پيروز‌ي‌هاي آينده اين تيم سهيم باشد.

 

جمشيد زارع در مورد وضعيت پرسپوليس پس از باخت مقابل نفت آبادان اظهار كرد: بازيكنان ما بايد به خودشان بيايند. اين باخت سنگين به هيچ وجه نظر مديريت را تامين نمي‌كند.

 

مديريت امكانات را مهيا كرده است و بازيكنان نيز بايد بپذيرند هواداران تيم بزرگي مانند پرسپوليس اين نتايج را برنمي‌تابند.

 

زارع ادامه داد: تيم ما آرام آرام در شرايطي قرار مي‌گرفت كه هواداران داشتند با ما آشتي مي‌كردند و براي ديدن بازي‌هاي پرسپوليس بيشتر از گذشته به ورزشگاه مي‌آمدند. اميدوارم كه بعد از اين باخت شرايط مناسب شود و بازيكنان تيم هم بدانند كه اشتباه كردند.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در مورد جريمه ميثاق معمارزاده كه بيشتر از بازيكنان تيم است گفت: در هر صورت ميثاق، گل‌هاي ناشيانه‌اي خورد و روي هر چهار گلي كه به ثمر رسيد به خصوص گل سوم و چهارم مقصر بود. اين صحبت دنيزلي بود كه گفت مسابقه را به ميثاق و فونيكه سي باختيم. فونيكه هر كاري كه مي‌خواست انجام مي‌داد و معمارزاده هم به هيچ كدام از توپ‌هاي او نه نمي‌گفت.

 

وي افزود: به هر حال ابزار تشويق و تنبيه در اختيار مديريت است و همان طور كه براي پيروزي‌ها پاداش خوبي در نظر گرفته مي‌شود، براي شكست‌ها هم جريمه مي‌گذارند. اين شكست‌ها قلوب هواداران ما را جريحه‌دار كرد و آن‌ها ناراحت هستند. اگر معمار‌زاده به خودش نيايد موقعيتش را از دست مي‌دهد.

 

زارع در ادامه بيان كرد: شرايط روحي براي معمارزاده كاملا مهياست. او قبلا صحبتي انجام داده بود و گفته بود كه او با حقيقي اختلاف دارد و مديريت تدبير كرد و حقيقي را به رابين كازان ترانسفر كرد تا معمار‌زاده به عنوان دروازه‌بان اول پرسپوليس كار كند. ميثاق بايد به خودباوري برسد. او اشتباهاتش را پذيرفته و عذر خواهي هم كرده اميدوارم با تمرين بيشتر و با اعتماد به نفس روزهاي اوج خود در پيروزي‌هاي آينده تيم پرسپوليس سهيم باشد.

 

وي افزود: حتي زماني كه معمارزاده با استيلي هم مشكل داشت، براي اين موضوع كميته انضباطي تشكيل داديم اما در همان شرايط هم مديريت مي‌خواست كه به معمارزاده كمك كند. بنابراين او بايد پاسخ مديريت را با بازي‌هاي خوبش بدهد.

 

زارع بيان كرد: بازيكنان بايد به سرعت از اين شكست سنگين عبور و آن را فراموش كنند. هر چند اين باخت سنگين بود، اما برد و باخت در فوتبال امري طبيعي است و بازيكنان بايد در آينده و با انجام بازي‌هاي تماشاگر پسند اين شكست سنگين را جبران كنند.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در مورد علت بسته بودن تمرين‌هاي اين تيم گفت: اين نظر دنيزلي است و من هم كه با او صحبت كردم مي‌گفت اعتقاد دارد 48 ساعت قبل از بازي بايد روي روش‌هاي تاكتيكي و شيوه تمريني‌اش كار كند اما قبل از آن علاقه‌مندان و اصحاب رسانه‌ مي‌توانند در تمرين‌ها حضور پيدا كنند و شادابي و تمرين بازيكنان را ببينند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)