فكر كنم اولين بار بود در خط دفاع بازي مي‌كردم
مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس گفت: مقابل سپاهان به مراتب بهتر از گذشته بازي كرديم اما دليل نوسان زياد تيم را نمي‌دانم.

 

مازيار زارع در خصوص بازي مقابل سپاهان اظهار داشت: به دليل مصدوميت و محروميت‌هايي كه داشتيم بازيكنان زيادي را در ديدار برابر سپاهان در اختيار نداشتيم اما ساير بچه‌ها جاي مصدوم‌ها و محروم‌ها را پر كرده بودند.

 

وي افزود: بازي بسيار خوبي به نمايش گذاشتيم و اگر باهوش بوديم مي‌توانستيم از فرصت‌هايمان يك گل بسازيم. مقابل سپاهان به مراتب بهتر از گذشته بازي كرديم اما دليل نوسان زياد تيم را نمي‌دانم.

 

 

زارع گفت: سپاهان تيم دست و پا بسته‌اي نيست. شما به نيمكت اين تيم توجه كنيد و در مقابل ما در اين بازي چه بازيكناني را نداشتيم اما اين بازي تمام شد و قهرماني سپاهان مباركش باد.

 

اين بازيكن در جواب سؤالي در خصوص حضورش در خط دفاع عنوان كرد: دايي به من گفت كه مي‌خواهيم در اين بازي دفاعم را قرص نگه داريم من هم گفتم با كمال ميل و با تمام انگيزه اين كار را خواهم كرد. به نظرم اولين باري بود كه در خط دفاع به ميدان مي‌رفتم و اميدوارم نمره خوبي گرفته باشم.

 

زارع در پايان در جواب اين سؤال كه آيا در جام حذفي سپاهان را شكست خواهيد داد گفت: همه با دايي يكدل شده‌ايم تا خواسته‌هاي او را برآورده كنيم. مي‌خواهيم به آسيا برويم پس راه ديگري نداري وم بايد در جام حذفي موفق شويم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)