مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی ها پس از برتری برابر استقلال از بازی سخن گفتند.

 

مازیار زارع هافبک پرسپولیس گفت: بین دو نیمه همه بازیکنان هم‌قسم شدیم که از دربی برنده خارج شویم.

زار بعد از برد استقلال گفت: همه می‌دانند این پیروزی حق ما بود و برای این برد زحمت زیادی کشیدیم. بین دو نیمه همه بازیکنان هم‌قسم شدیم که از این بازی برنده خارج شویم و خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم. خوشحالیم که هواداران با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند و همین موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد.

 

هوشیار: استرس نداشتم/ استقلالی‌ها اشتباه می‌کردند

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: تماشاگران استقلال اشتباه می‌کردند که پیش از پایان بازی می‌گفتند 5 تایی‌ها در حالی که نتیجه پایانی مشخص نشده بود.

حسین هوشیار گفت: بین دو نیمه هم‌قسم شدیم تا بازنده از زمین بیرون نیاییم.

وی در مورد اینکه چرا در پایان بازی با انگشتانش عدد 5 را به هواداران استقلال نشان می‌داد گفت: آنها اشتباه می‌کردند که پیش از پایان بازی می‌گفتند 5 تایی‌ها در حالی که نتیجه پایانی مشخص نشده بود.

هوشیار در خصوص اینکه در بین دو نیمه در رختکن پرسپولیس چه گذشت یادآور شد:‌ از لحاظ تاکتیکی صحبت‌هایی انجام داد و دیدید پرسپولیس در 10 دقیقه 3 گل زد. اینکه چرا من در درون دروازه قرار گرفتم دستور مربیان بود و نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

وی اظهار داشت: برای این بازی استرس نداشتم اما گل‌هایی که خوردم مهارش سخت بود. خدا را شکر که توانستیم برنده از میدان خارج شویم و روسفید باشیم.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: نمی‌خواستیم در این بازی بازنده باشیم و در دقایق آخر هم این را نشان دادیم که حق‌مان برد بود. این خاطره خوب در زندگی‌ام ثبت خواهد شد.

 

کاظمیان: بازی 6 امتیازی را بردیم/ زائد مهاجم فرصت طلبی است

جواد کاظمیان هافبک پرسپولیس گفت: زائد نشان داد مهاجم فرصت طلبی است.

کاظمیان پس از پیروزی مقابل استقلال گفت: این بازی 6 امتیاز داشت و هم قسم شده بودیم تا نبازیم. زائد نشان داد مهاجم فرصت طلبی است که توانست 3 گل در این بازی به ثمر برساند.

کاظمیان تاکید کرد: درست است در این دیدار بازی نکردم اما پرسپولیس برد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ثابت کردیم خیلی باخت‌ها یا اشتباهات قبلی از روی بدشانسی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)