مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی گفت: مجلس برای کمک به پرسپولیس و استقلال شتاب کند.

 

جمشید زارع در گفت و گو با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گفت: از روزی که رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده در تلاش شبانه روزی است تا امور باشگاه را سر و سامان دهد و تنگناهای مالی را مرتفع کند.

وی ادامه داد: باشگاهداری فقط رسیدگی به مسائل فنی نیست. سازمان دهی و ساختار باشگاه هم مهم است. رویانیان برای کسی ناشناخته نیست و نشان داده از مدیران لایق است. هر جا بوده در بحرانی ترین شرایط منشا خیر و تحول بوده است. ایشان علی رغم میل باطنی مسئولیت پرسپولیس را پذیرفته اما شاهد بوده ام که تلاش می کند مشکلات را حل کند. اکنون در باشگاه کمبود مسائل مالی اذیت می کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواداران بابت ثبت شدن نام اعضای هیئت مدیره نگران نباشند. تا قبل از دوشنبه نام اعضای هیئت مدیره به ثبت شرکت ها می رسد. می دانم هواداران استقلال هم نگرانی بابت این مسئله ندارند و فتح الله زاده تلاشش را برای به ثبت رسیدن نام اعضای هیئت مدیره این باشگاه انجام می دهد.

زارع با اشاره به اینکه از نمایندگان مجلس می خواهد توجه بیشتری به وضعیت مالی باشگاه ها داشته باشند، گفت: مجلس محترم باید به کمک باشگاه ها بشتابد. این دو باشگاه با خیل عظیم هواداران نباید با چنین مشکلاتی مواجه باشند. زمانی پرسپولیس بزرگترین امکانات را داشته و باید سعی کنیم که دوباره همین شرایط را بدست آورد.

وی در پایان در مورد اینکه آیا رویانیان به بازیکنان پرسپولیس کارت سوخت داده، گفت: این حرف بی انصافی است. کدام کارت سوخت؟ بعضی ها در انتشار این خبر شیطنت کردند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)