مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تشریح نقل و انتقالات نیم فصل این تیم گفت: در فصل نقل و انتقالات ما 5 بازیکن جدید اضافه کردیم و علیرضا حقیقی هم از جمع ما جدا شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس جمشید زارع با بیان این مطلب افزود: در تعطیلات نیم فصل 5 بازیکن به جمع ما اضافه شدند که دو تای آنها را بازیکنان زیر 23 سال تشکیل می دهند.

 

وی ادامه داد: سعید قدمی و کنعانی از تیم های فولاد خوزستان و تیم ملی جوانان با استفاده از سهمیه امید جذب شدند ، هوشیار دروازه بان سابق شهرداری یاسوج ، مهدوی کیا از داماش و ایمن زاید از لیگ ایرلند سه بازیکن دیگری بودند که به تیم ما اضافه شدند.

زارع با اشاره به جدایی حقیقی افزود: آقای حقیقی طی چند روز آینده از جمع ما جدا شده و ترانسفر خواهد شد. ایشان پیشنهاد خوبی از باشگاه رابین کازان روسیه داشت و مقدمات کار را فراهم کرده ایم و دهم ژانویه همراه با هم به روسیه سفر خواهیم کرد تا قرارداد انتقالش را امضا کنیم.

وی در خصوص صحبت های دنیزلی پس از بازی برابر ملوان و فرصت 5 هفته ای برای ساختن پرسپولیس تاکید کرد: بحمدالله بعد از اینکه آقای دنیزلی تشریف آوردند برنامه های تمرینی طبق برنامه ای که ایشان داده بودند پیش رفت و نفرات مصدوم هم به تدریج در حال اضافه شدن به جمع ما هستند. در هر صورت آقای دنیزلی را همه می شناسند ، ایشان یک مربی صاحب سبک است ، همان طور که ایشان بعد از بازی با ملوان گفت این تیم تا پرسپولیس واقعی شدن کار دارد و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد. امید داریم که انشاالله این اتفاق مبارک بیفتد و هواداران همان طور که مدت هاست انتظار داشته اند پرسپولیس واقعی را ببینند.

زارع درباره قوانین جدید وضع شده برای لیدرهای این باشگاه گفت: در سه ماهی که در خدمت باشگاه پرسپولیس هستیم مدیریت جدید با این ها 3 بار جلسه گذاشته و  جلسات بیشماری نیز با مدیر کانون هواداران باشگاه داشته اند و خود من حداقل در دو جلسه اخیری که با اینها داشته ام صراحتا اعلام کردم که درجامعه نگرش های مختلفی راجع به عملکرد و شخصیت شما وجود دارد و باید در میدان عمل نشان بدهید قضاوتی که راجع به شما می شود درست نیست.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس یک باشگاه با قدمت 50 ساله است و پسوند فرهنگی دارد ، انقلاب ما فرهنگی است و همه فعالیت های ما باید بر مبنای فرهنگ جلو برود. به این دوستان عرض کردیم تاکنون هر کمکی کرده اید قابل تقدیر است اما مشی و مواضع مدیریت جدید این است که فعالیت های شما زیر نظر کانون هواداران و کمیته مشوقین دنبال شود.

قائم مقام این باشگاه در خصوص تصمیم نهایی در این باره و اینکه بالاخره لیدر روی سکو خواهیم داشت یا خیر ، گفت: به شکلی که الان هست خیر ، ما علاقمندیم که همه فعالیت ها در چارچوب قانون و مقررات باشد و مطابق آنچه که مواضع رسمی مدیریت باشگاه است صورت بگیرد و اگر قرار است این دوستان به ما کمک بکنند باید مطابق با سیاست های باشگاه باشد و اجازه خودسری و رفتارهای ناهماهنگ را به هیچ کس نخواهیم داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)