مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در این فصل از اواسط کار آمدیم اما برای فصل بعد برنامه ریزی کاملی برای تیم های پایه داریم. هدف این است که همه تیم های پرسپولیس در سال آینده باید در کورس قهرمانی باشند.

 

جمشید زارع در حاشیه مراسم اهدای مدال ها و احکام نایب قهرمانی تیم سرخپوشان نونهال گفت:

 

بعد از حضور مدیریت جدید در پرسپولیس تلاش زیادی برای رفع مشکلات تیم های پایه شد اما یکسری اتفاقات که تعیین کننده هستند باید قبل از شروع فصل روی دهد و اگر این زمان از دست رفت، در ادامه نمی توان کار زیادی انجام داد.

 

وی افزود: با این وجود باید از کار خوب سعید تهرانی نژاد و همکارانش یاد کنیم که با دست خالی ولی با تلاش فراوان این موفقیت را رقم زدند، ضمن آنکه باید به فعالیت های دکتر عالمی و مهندس عبدی که با علاقه مندی و پیگیرانه در خدمت این تیم بودند، اشاره کنم.

 

زارع در ادامه تصریح کرد: به نمایندگی از باشگاه بزرگ پرسپولیس، از خانواده های این عزیزان نونهال تشکر می کنم که اعتماد کردند تا در خدمت عزیزان آنها باشیم و با حمایت هایی که داشتند، در این افتخار آفرینی سهیم بودند.

 

قائم مقام پرسپولیس با اشاره به برنامه های کلان باشگاه در رده های پایه که پیش از این توسط سردار محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه اعلام شد، افزود: برای این فصل از اواسط کار آمدیم اما برای فصل بعد برنامه ریزی کاملی داریم و هدف این است که همه تیم های پرسپولیس، سال آینده در کورس قهرمانی باشند و برای باشگاه عنوان کسب کنند. با سرمایه گذاری که صورت خواهد گرفت تیم هایی می خواهیم که عملکردشان مناسب با شأن باشگاه باشد و باید در تمام مراحل از جذب مربی و بازیکن تا تمرینات و اردوها همه چیز به شکل اصولی و اساسی و طبق استاندارد هایی باشد که در دنیا رواج دارد.

 

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس نگاهی سرمایه ای به تیم های پایه خواهد داشت چرا که داشتن تیم های پایه قوی لازمه ایجاد پشتوانه خوب برای ساختن تیمی قدرتمند در رده بزرگسالان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)