مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: 500 عدد بليت بازي الغرافه – پرسپوليس را تحويل سفارت ايران در دوحه داديم تا ميان دانش‌آموزان ايراني مقيم دوحه توزيع كند.

 

سردار زارع با بيان اين مطلب اظهار كرد: طبق مقررات باشگاه ميزبان وظيفه ندارد بليت‌هاي رايگان را در اختيار تيم ميهمان قرار دهد اما باشگاه الغرافه 200 بليت بازي را به طور رايگان در اختيار باشگاه پرسپوليس قرار داد و ما خودمان هم 300 عدد بليت را از آنها خريديم.

 

جمعا 500 عدد بليت را در اختيار سفارت ايران قرار داديم تا ميان دانش‌آموزان ايراني مقيم دوحه توزيع كند. همچنين 10 درصد از صندلي‌هاي استاديوم الغرافه به هواداران تيم پرسپوليس اهدا شده كه مي‌توانند در آن قسمت بنشينند و تيم‌شان را تشويق كنند.

 

وي درباره شرايط تيم پرسپوليس در آستانه بازي فردا نيز گفت: خوشبختانه هيچ مشكل خاصي در اردوي تيم نيست و بحث اسكان، تغذيه و رفت و آمد تيم بدون كوچك‌ترين مساله خاصي انجام مي‌شود. بازيكنان امروز (سه‌شنبه) تمرين با طراوتي را انجام دادند و اميدوارم فردا بتوانند نتيجه خوبي را در قطر مقابل تيم قدرتمند الغرافه كسب كنند.

 

وي درباره تغييراتي كه در زمان بازگشت تيم پرسپوليس به تهران انجام شده نيز گفت: تا اين لحظه مقرر شده تا تمامي بازيكنان و مربيان تيم يك روز بعد از بازي فردا شب (11 شب) يعني پنجشنبه‌شب به تهران برگردند. تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا پرواز چارتر بگيريم اما اگر موفق نشديم، بازيكنان و مربيان با پرواز مستقيم دوحه به تهران، قطر را ترك خواهند كرد. ساير همراهان تيم هم از طريق پرواز دوحه – شيراز و شيراز – تهران به كشور باز مي‌گردند. با مسوولان باشگاه الغرافه هماهنگ كرديم تا تيم ما بتواند پنجشنبه (روز بعد از مسابقه) در زمين اين تيم تمرين كند.

 

وي در پايان خاطرنشان كرد: رويانيان نيز براي فردا صبح ساعت شش بليتي را تهيه كرده كه به دوحه خواهد آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)